כל הדרכים לקבל תמיכה ושירות לקוחות בוויקס (wix) בעברית

במדריך הזה נראה לכם איך ליצור קשר עם צוות שירות לקוחות בוויקס בדרכים הבאות: פתיחת כרטיס במייל לנציג שירות, תיאום שיחת טלפון עם התמיכה, פורום מקצועי, קהילה, ובסך הכל מספקת מענה מהיר שבדרך כלל מתרחש תוך מספר שעות.
שירות לקוחות וויקס

גולשים יקרים שימו ❤️, אתר אלקטמוריס איננו מייצג את חברת וויקס בשום צורה. אנחנו רק מסקרים מוצרים ושירותים שונים במטרה לעזור לגולשים למצוא פתרונות מהירים.

מה זה וויקס (wix)?

וויקס היא מערכת ידידותית לבניית אתרים באינטרנט באופן עצמאי בשיטת "גרירה והדבקה" של אלמנטים עיצוביים באתר. בניית האתר עצמה איננה דורשת ידע טכני ולמעשה כל אחד עם ידע בסיסי במיומנויות מחשב, יכול לבנות אתר אינטרנט נפלא בכוחות עצמו! 

במערכת ניתן לבנות אתר בחינם למשך זמן בלתי מוגבל, ולהעלות את האתר בגירסה חינמית או פרימיום.

בכל מקרה בניית אתר wix והעלאתו לאוויר ניתנת לגולשים ללא עלות והתשלום (אם רוצים), יתבצע רק כאשר מעוניינים לשדרג את האתר בכמה אספקטים עסקיים ומקצועיים. אם תרצו, תוכלו לקרוא בפוסט שכתבתי בעבר, על ההבדלים בין גירסת אתר ויקס בחינם לגירסה בתשלום.

תמיכה ושירות לקוחות בוויקס

שירות לקוחות ותמיכה בעברית באתרי וויקס

לחברת wix יש מוקד שירות לקוחות איכותי ומהיר (במיוחד אם אתם לקוחות פרימיום של וויקס) דרכו ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות של וויקס במספר דרכים כגון: שליחת בקשה אישית ישירה לנציגי השירות, תיאום שיחת טלפון עם תומך טכני של וויקס, פרסום שאלות בפורום ובסך הכל תוכלו לקבל מענה מהיר שבדרך כלל מתקיים תוך מספר שעות.

למרות שוויקס זוהי חברה ישראלית, היא בינלאומית ולכן כל ממשק בניית האתר הוא באנגלית (או בשפות מובילות אחרות אשר עברית איננה חלק מהן). יחד עם זאת, אין זה סותר את העובדה שניתן לבנות אתר ב וויקס בעברית ללא שום קושי. מערכת בניית האתר מובנית כתיבה מימין לשמאל, יישור ועוד התאמות עיצוביות המאפשרות בניית אתר בעברית.

חוץ מזה בגלל שהחברה ישראלית, אז אפשר לכתוב להם בעברית ונציג התמיכה יענה בעברית 🙂

אז איך יוצרים קשר עם התמיכה של וויקס?

חסכנו לכם חיפושים באתר של וויקס והכנו קישורים ישירים לסוג הפנייה שאתם מחפשים:
(שימו לב, ניתן ליצור קשר עם התמיכה הרשמית של וויקס רק אם כבר פתחתם משתמש בוויקס)

יצירת קשר במייל או תיאום שיחה עם נציג

1. תוכלו לשלוח שאלה פרטית דרך החשבון שלכם לתמיכה של וויקס. עברו לעמוד יצירת קשר עם וויקס בחרו את הקטגוריה הרלוונטית לנושא השאלה שלכם.

2. לחצו על התיבות השונות עד שתגיעו למצב בו תיפתח לכם תיבה בתחתית העמוד של Contact Us.

3. בחרו האם לפתוח קריאה במייל או תיאום שיחה עם נציג תמיכה

שירות לקוחות וויקס

טיפ על! במידה ואתם נתקלים בבעיה טכנית כלשהי במהלך בניית האתר שלכם ואתם מעוניינים לתאר אותה בפני צוות שירות הלקוחות, צרפו צילום מסך לפנייה שלכם. בצורה זו יהיה קל לנציג שירות הלקוחות להבין מהי התקלה ולנסות לאתר אותה בעצמו. ביצוע פעולה זו תחסוך לכם זמן רב בפיתרון התקלה.

תמיכה באתר וויקס בפורום אלקטמוריס

גם אצלנו באתר תוכלו לפרסם שאלה בפורום. אנו משתדלים לענות מהר ככל האפשר לשאלות של גולשים המתייחסות להתייעצות אובייקטיבית לגבי פלטפורמות שונות לבניית אתרים. באתר שלנו תוכלו למצוא תשובות או לפרסם שאלות בנושאים שונים.

בנוסף תוכלו למצוא פוסטים ומדריכים שיעזרו לכם להבין איזו פלטפורמת אתר הכי מתאימה לכם הן מבחינת ביצועים, והן מבחינת השקעה כספית ומשאבים. אתר אלקטמוריס עוזר לכם לראות את הדברים בצורה פשוטה יותר ולהחליט איזה אתר הכי כדאי לכם לבנות.

יש לכם שאלות נוספות על תמיכה בוויקס? כתבו לנו בפורום ונשמח לעזור 🙂

גלילה לראש העמוד

מדריכים באמת!

למה כדאי לכם להצטרף לקהילה שלנו?