היכרות עם ווטסאפ ווב

ווטסאפ ווב

חברת ווטסאפ מאפשרת למשתמשיה הרבים להוריד להתקין על דפדפן אינטרנט רגיל של מחשב, תוכנה קלה בשם ווטסאפ ווב התואמת את אפליקציית המסרים הסלולרית והפופולרית. בדרך זו חברת ווטסאפ משפרת ומגבירה משמעותית את חווית המשתמש בתוכנה. לחצו כאן להדגמה בווידאו איך לסנכרן וואטסאפ ווב ב- 15 שניות.

ווטסאפ ווב למעשה יודעת להסתנכרן מול אפליקציית ווטסאפ המותקנת לכם במכשיר הסלולרי. שתי האפליקציות יודעות לדבר אחת עם השניה בו זמנית וכל מה שצריך זה שהמכשיר הסלולרי שלכם וגם המחשב יהיו זמינים לגלישה באינטרנט.

יתרונות השימוש בהפעלת ווטסאפ ווב בדפדפן מחשב

1. מהירות שליחת מסרים טקסטואלים – אנחנו נוטים להקליד במקלדת סטנדרטית הרבה יותר מהר מאשר במסך טאצ' קטן של מכשיר סלולרי.

2. פחות הסחת דעת – כאשר אנחנו בשעות העבודה מול מחשב, אנחנו ממש צריכים להסיט את המבט כדי להתכתב ולשלוח או לקבל מידע בווטסאפ באמצעות המכשיר הסלולרי, אבל כאשר יש לנו מסך פתוח עם וואטסאפ ווב, קל יותר להקליד הודעה או לשלוח מדיה כלשהי מבלי להוריד את העיניים מהמסך ועם פחות הפרעה לעבודה השוטפת. 

3. שליחת קבצים – זה אולי אחד היתרונות המשמעותיים בשימוש בתוכנה, שליחת קבצים בצ'ט של וואטסאפ מעולם לא היתה קלה יותר. פשוט גוררים קובץ כלשהו (טקסט, תמונה, ווידאו וכד') לתוך חלון השיחה בצ'ט ולוחצים על שליחה. בדיוק כמו שאתם מצרפים קובץ למייל!

4. פשטות שימוש – בתוכנה של ווטסאפ ווב אין יותר מידי פונקציות והגדרות, הכל נורא פשוט ונוח לתפעול ולא דורש ידע או הבנה מעמיקה בתוכנה, בעצם כל אחד יכול  להפעיל אותה מייד.

5. התקנה מהירה – בתוך פחות מ-15 שניות אתם יכולים להתקין את התוכנה על הדפדפן שלכם.

6. התקנה על מערכות הפעלה – את ווטסאפ ווב ניתן להתקין על מערכות הפעלה ווינדוס ומקינטוש כיישום מחשב לכל דבר.

ווטסאפ ווב
גלילה לראש העמוד

מדריכים באמת!

למה כדאי לכם להצטרף לקהילה שלנו?