מצב רצוי: הקמת חנות וירטואלית בה תמכרו מוצרים מעניינים תוך כוונה שעם הזמן העסק שלכם יתפתח ויגדל. האפשרויות העומדות בפניכם כיום הן: קידום אורגני (באמצעות מילות חיפוש ו- SEO), קידום ממומן (באמצעות מודעות פרסום בתשלום), הפצה בבלוגים, פורומים, שטחי פרסום באתרי אינטרנט, אתרי סלולר ועוד.
כדי לשווק את החנות שלכם, עליכם להשקיע זמן וכסף בכל מקרה שלא ייקרה. לכן בפוסט זה אשתף אתכם בדרך נוספת להגדיל את המכירות שלכם ולקדם את החנות שלכם – גם אם החנות עדיין לא קיימת, בדרך בה החברים והלקוחות שלכם, יקדמו אותה בעצמם – ויחסכו לכם זמן וכסף נוספים.
קאשקאו – חנות וירטואלית ואתרי אינטרנט בקלות
הכירו את קאשקאו – מערכת לבניית אתרים שפותחה על ידי שני ישראלים מוכשרים שמגיעים מתחום המסחר האלקטרוני ומומחים לשיווק באינטרנט. צוות קאשקאו מגישים ללקוחות מערכת ידידותית המאפשרת לכל אחד להקים חנות וירטואלית (אתר איקומרס) וגם להציג את החנות בתוך עמוד פייסבוק (וגם בעוד מקומות, אבל זה בהמשך).
נכון להיום יש מספר חברות בישראל המציעות חנות וירטואלית שמוצגת בפייסבוק, אך לטעמי, אף אחת מהן אינה מציעה את מגוון האפשרויות והפיצ'רים המתקדמים שמציעה קאשקאו – לפחות בהיבט הפצת העסק ברמה המסחרית ברשת החברתית ונפרט על כך מייד.
גולשי אלקטמוריס יקבלו הנחה של עד 20% ברכישת חנות וירטואלית
למה אתם צריכים חנות בפייסבוק
זה לא סוד שבימינו לא פשוט למכור מוצרים באתרי אינטרנט. אחוזי ההמרה מגיעים בקושי ל- 2% מכירה, ויש המון חנויות שמוכרות המון מוצרים ולכל בעל עסק יש לא מעט מתחרים. העובדות הללו מאלצות אותנו לחשוב בצורה יצירתית ולהגדיל את הסביבות בהן אנו רוצים להפיץ את המוצרים שלנו.
בשל העובדה שרוב רובנו מבלים ברשת החברתית לא מעט ברמה היום יומית, פייסבוק מתפקדת כיום כזירה של תוכן, מידע, פרסום ומכירה לכל דבר.
לדוגמא: כאשר אני מצטרפת לקבוצת חדשות, אני מתעדכנת בכתבות באמצעות הפייסבוק – אם הכתבה מעניינת אותי, אני מגיעה לאתר באמצעות הלינק שהופיע ברשת החברתית. דוגמא נוספת: אם אני מחפשת המלצה על שירות או מוצר מסויים – אני מבקשת מידע מחברים שלי באמצעות פוסט שאפרסם.
גם המידע שאקבל בחזרה מהחברים והקבוצות שלי בפייסבוק, יהיו רובו על גבי פלטפורמת הפייסבוק.
יתרונות בהפעלת חנות בפייסבוק
- בפייסבוק יש תנועה רבה של גולשים לאורך כל היום – ובתוכה קהל היעד שלכם
- לקוחות קבועים שמתעדכנים במוצרים (כל מי שעשה לייק לחנות שלך, מצטרף לרשימת פרסומי סטטוס של החנות באופן אוטומטי)
- פרסום המוצרים באמצעות כפתור Like והפצת מבצעים לחברים של חברים בקבוצה
- שיתוף החנות בתמורה להנחה – שיטה פוטנציאלית להפצת העסק והמוצרים שלך
מי יכול לבנות חנות וירטואלית בפייסבוק?
בגדול, כל אחד. בקטן, כל אחד. למעשה, גם אם אין לך בכלל חנות מקוונת נכון להיום, ביכולתך לבנות אותה בפייסבוק ובסביבות נוספות: אתר אינטרנט ואתר סלולרי – הכל תלוי בחבילה שבחרת.
כדי לבנות אתר בפייסבוק באמצעות המערכת של קאשקאו, לא נדרש ידע טכני בכלל. כל מי שיש לו מוצרים למכור ותוכנית להפצתם, יוכל למכור בפייסבוק בהצלחה רבה.
הקמת חנות וירטואלית עם קאשקאו
- בוחרים חבילה (בהתאם לגודל החנות ומספר המוצרים והפיצ'רים המבוקשים)
- מקבלים 14 ימי ניסיון חינם בחנות (תקף לכל החבילות)
- בוחרים תנאי קבלת תשלום ומשלוח
- מעלים מוצרים
- מגדירים מבצעים והנחות לקידום העסק שלכם, ומתחילים למכור!
יתרונות של קאשקאו לעומת חנויות וירטואליות אחרות
להלן כמה מהתכונות העיקריות שמציעה הפלטפורמה של קאשקאו:
- הקמה ועיצוב חנות וירטואלית תוך מספר דקות באופן עצמאי
- ממשק ניהול בעברית
- תמיכה טכנית טלפונית במייל או טלפון בעברית
- דוחות וסטטיסטיקות
- מערכת התראות על מכירות בחנות
- הוספת מנהלים לחנות
- הוספת חנויות (תת חנויות) תחת אותו מותג (חנות ראשית)
- חנות מותאמת לאינטרנט ולסלולר
- דפי נחיתה
- מנגנון מבצעים והנחות לחברים בחנות
- חנות מאובטחת
באתר הרשמי תוכלו להתרשם מרשימת הפיצ'רים המלאה.
מחירון חנות Cashcow
ישנן 3 חבילות המוצעות ללקוח בהקמת חנות וירטואלית (אל תשכחו להזין קוד קופון: electmoris)
חנות מתקדמת
-
14 יום התנסות חינם
-
200 מוצרים בחנות
-
כמות עמודים
-
הגבלת אחסון
-
תבניות עיצוב
-
אתר רספונסיבי
חנות מורחבת
-
14 יום התנסות חינם
-
500 מוצרים בחנות
-
כמות עמודים
-
הגבלת אחסון
-
תבניות עיצוב
-
אתר רספונסיבי
חנות ללא הגבלה
-
14 יום התנסות חינם
-
ללא הגבלה
-
כמות עמודים
-
הגבלת אחסון
-
תבניות עיצוב
-
אתר רספונסיבי
אתגרים בהקמת חנות וירטואלית בפייסבוק
כתבתי מדוע כדאי להצטרף לשירות של חנות וירטואלית בפייסבוק, אבל הנה כמה אתגרים שהפלטפורמה של חנות בפייסבוק עדיין איננה עונה עליהן נכון להיום:
1. המערכת מעוצבת בצורה קבועה ובלתי ניתנת לשינוי, כלומר, אם תרצו לשים כפתור מיוחד או לסדר את החנות שלכם בצורה קצת אחרת – לא תוכלו. למערכת החנות יש מבנה קבוע ותצטרכו להתאים את עצמכם אליה.
2. בחבילה המתקדמת והמורחבת אתם מקבלים גם חנות אינטרנט וחנות סלולר ללא עלות נוספת. החנויות באינטרנט ובסלולר נראות בדיוק אותו הדבר כמו חנות הפייסבוק – וגם בהן לא ניתן לבצע שינויים אלא רק להיצמד למבנה הקבוע מראש.
3. קידום אתר ניתן לעשות גם באמצעות הגדרות SEO וקידומים נוספים על מנת שהחנות שלכם תופיע במקומות הראשונים במנועי חיפוש, אך בפייסבוק רוב הפרסום מבוסס על שיתוף העסק באמצעות חברים.
לכן, אתם צריכים לעבוד קשה (לפחות בהתחלה) על מנת לשתף ולגרום לחברים וללקוחות שלכם לשתף את החנות שלכם – כדי שתגיעו למצב בו כל פרסום מוצר שלכם, מגיע לכמה שיותר קונים פוטנציאלים
שורה תחתונה – כדאי לבנות חנות בפייסבוק?
במידה ויש לכם חנות מקוונת, רעיון לעסק וירטואלי, או שאתם מעוניינים להרחיב את המכירות שלכם בסביבה נוספת בה קיימים לקוחות פוטנציאילם רבים, קאשקאו היא כלי מצויין לממש בו את הרחבת העסק בסביבת האונליין.
התחילו לאסוף ולשתף חברים, להשתמש במנגנוני המבצעים שקאשקאו מציעה, והתחילו להפיץ את המוצרים שלכם. זכרו! יש לכם 14 ימי ניסיון חינם. תכננו את החנות שלכם עוד לפני זה, כדי שתגיעו מוכנים ותוכלו לתפעל את החנות באופן מיידי וכך להעריך את הפוטנציאל של קידום ושיווק העסק שלכם במדיה החברתית.
יש לכם שאלות? רוצים לכתוב מה דעתכם ולקבל ייעוץ? כתבו לנו בפורום ונענה בהקדם!