אתגרים בהקמת חנות וירטואלית בפייסבוק
כתבתי מדוע כדאי להצטרף לשירות של חנות וירטואלית בפייסבוק, אבל הנה כמה אתגרים שהפלטפורמה של חנות בפייסבוק עדיין איננה עונה עליהן נכון להיום:
1. המערכת מעוצבת בצורה קבועה ובלתי ניתנת לשינוי, כלומר, אם תרצו לשים כפתור מיוחד או לסדר את החנות שלכם בצורה קצת אחרת – לא תוכלו. למערכת החנות יש מבנה קבוע ותצטרכו להתאים את עצמכם אליה.
2. בחבילה המתקדמת והמורחבת אתם מקבלים גם חנות אינטרנט וחנות סלולר ללא עלות נוספת. החנויות באינטרנט ובסלולר נראות בדיוק אותו הדבר כמו חנות הפייסבוק – וגם בהן לא ניתן לבצע שינויים אלא רק להיצמד למבנה הקבוע מראש.
3. קידום אתר ניתן לעשות גם באמצעות הגדרות SEO וקידומים נוספים על מנת שהחנות שלכם תופיע במקומות הראשונים במנועי חיפוש, אך בפייסבוק רוב הפרסום מבוסס על שיתוף העסק באמצעות חברים.
לכן, אתם צריכים לעבוד קשה (לפחות בהתחלה) על מנת לשתף ולגרום לחברים וללקוחות שלכם לשתף את החנות שלכם – כדי שתגיעו למצב בו כל פרסום מוצר שלכם, מגיע לכמה שיותר קונים פוטנציאלים
שורה תחתונה – כדאי לבנות חנות בפייסבוק?
במידה ויש לכם חנות מקוונת, רעיון לעסק וירטואלי, או שאתם מעוניינים להרחיב את המכירות שלכם בסביבה נוספת בה קיימים לקוחות פוטנציאילם רבים, קאשקאו היא כלי מצויין לממש בו את הרחבת העסק בסביבת האונליין.
התחילו לאסוף ולשתף חברים, להשתמש במנגנוני המבצעים שקאשקאו מציעה, והתחילו להפיץ את המוצרים שלכם. זכרו! יש לכם 14 ימי ניסיון חינם. תכננו את החנות שלכם עוד לפני זה, כדי שתגיעו מוכנים ותוכלו לתפעל את החנות באופן מיידי וכך להעריך את הפוטנציאל של קידום ושיווק העסק שלכם במדיה החברתית.
יש לכם שאלות? רוצים לכתוב מה דעתכם ולקבל ייעוץ? כתבו לנו בפורום ונענה בהקדם!