איך הכנסת אוטומציה עסקית יכולה לשפר לך את המכירות של העסק?

כשרוצים שעסק יכניס יותר כסף בחודש, בדרך כלל פונים לפן השיווקי ומשקיעים מאות אם לא אלפי שקלים, בקמפיינים חדשים על מנת למשוך יותר ויותר לקוחות לעסק. נכון שיש לזה יתרון ענק בהבאת קליינטורה חדשה לעסק שלך, אך אם העסק לא מתפקד בצורה נכונה וחכמה גם השיווק האגרסיבי הוא לא מה שיעזור. האמת היא שעסק צריך לעבוד כמו מכונה משומנת, מהסיבה שלקוחות מרוצים מביאים איתם עוד לקוחות אחרים, ובצורה הזאת העסק שלך יכול לגדול ממקום בריא וחזק. מעניין אותך לשמוע איזה חלק אוטומציה עסקית משחקת בתפקיד הזה? בשביל זה אנחנו כאן.

איגוד כל הפניות לעסק תחת מערכת אחת

האוטומציה העסקית מבצעת פעולה אוטומטית של איגוד כל הלידים שמתקבלים לעסק דרך ערוצי התקשורת השונים, תחת מערכת CRM  חינמית . בצורה הזאת אתה יכול לגשת לפניות העסקיות שלך בצורה מסודרת, מבלי שיש לך חשש שיש איזה ליד שלא קיבל התייחסות ואולי העסק שלך פספס מכירה אופציונאלית. בנוסף העבודה הופכת להיות מסודרת ויעילה יותר, וזה מאפשר לך למקסם את זמן העבודה שלך או של העובדים בצורה הטובה ביותר.

שליחת הצעת מחיר אוטומטית

כמו שאתה בטח יודע העם הישראלי לא ידוע בסבלנות הרבה שלו, וזה בא לידי ביטוי גם אצל הצרכן הישראלי. כל בעל עסק יודע שבמידה ונשלחה לו בקשה להצעת מחיר, או למענה בסיסי על מחיר של שירות, והיא לא נענתה במהירות, יש סיכוי שאותו אדם כבר פנה לנותן שירות אחר ופספסת אותו. בדיוק בשביל זה האוטומציה העסקית כאן, בשביל לתפוס את הלקוחות הפוטנציאלים של העסק שלך בזמן. האוטומציה העסקית מאפשרת לך לשלוח הצעת מחיר בלחיצת כפתור פשוטה, לפי תבנית שתגדיר לה מראש במערכת ה-CRM, כך שגם אם אתה לא ממש פנוי לזה, אתה יכול לתת מענה באמצעות קליק אחד פשוט.

תהליך פולואו אפ אוטומטי

כמה פעמים יצא לך להיתקל במצב של לקוח שרצה לקבל שירות, רצה לסגור איתך על חוזה מסוים ובסוף נעלם?
בדיוק בשביל האוטומציה העסקית פועלת בשיטה ייחודית, של פולואו אפ עד לחתימה הסופית של הלקוח. במידה והלקוח לא חתם על הצעת המחיר לאחר יומיים מרגע השליחה, היא מתזכרת אותך לפנות אליו. פולואו אפ מתבצע גם לאחר החתימה בצורה שבה המערכת פותחת ללקוח החדש כרטיסיית לקוח, מזינה את הפרטים שלו, שולחת לו מייל ברוך הבא ועוד, הכול לפי מה שתגדיר לה.

גלילה לראש העמוד

מדריכים באמת!

למה כדאי לכם להצטרף לקהילה שלנו?