למדו איך לפנות מקום בג'ימייל בקלות ולהמשיך לאחסן מידע ללא תשלום

איך לפנות מקום בחשבון ג'ימייל

אם הגעתם לכאן, וודאי נתקלתם בהודעה מלחיצה בראש חשבון הג'ימייל שלכם:
You’re running low on storage space. Try freeing up space or purchase additional storage

מה במדריך?

  1. הבנה של מה בדיוק תופס לכם את נפח האחסון
  2. איך לפנות מקום בגוגל דרייב
  3. איך לפנות מקום בדואר גוגל
  4. שיטות למיון ואיתור קבצים למחיקה במייל
  5. טיפים מנצחים לניהול חשבון הג'ימייל שלכם בחינם!

במצב הזה יש לכם 2 אופציות: לשלם מידי חודש לגוגל תשלום קבוע על נפח אחסון גדול (ענק), או לפנות מקום בחשבון הג'ימייל שלכם שמורכב ממספר שירותים שונים. המדריך הבא יעסוק באפשרות השניה, שהיא רלוונטית לרוב המשתמשים הפרטיים שאינם מאחסנים קבצים רבים וגדולים על בסיס קבוע.

נתחיל מהבסיס כדי שתבינו ממה חשבון ג'ימייל בסיסי בנוי ובאילו מחיצות הקבצים שלכם תופסים מקום:

  • דרייב
  • גוגל תמונות
  • גוגל דואר (מייל)

הצילום מעל מדגים איך בכל אחד מהשירותים בחשבון הגימייל, מאוחסנים קבצים התופסים נפח בגודל מסויים. בדוגמא הנוכחית ניתן לראות בקלות שאת רוב הנפח תופס גוגל דרייב עם 9 ג'יגה. מה זה אומר? שכדאי להתחיל לפנות מקום קודם כל במחיצה הזו שתופסת המון מקום בחשבון הגוגל שלי.

** אל מסך החלוקה – כפי שמופיע בצילום מסך, תוכלו להגיע דרך כאן ולחיצה על הלינק: View Details.

איך מפנים מקום בגוגל דרייב?

  1. הכנסו לחשבון הגוגל דרייב שלכם
  2. התחילו לדפדף בין הטאבים השונים ומחקו תיקיות וקבצים לא שימושיים. שימו לב לא למחוק תיקיות וקבצים משותפים עם אחרים אלא רק להסיר את עצמכם באמצעות כפתור remove על אותה תיקיה או קובץ
  3. הכנסו לסל המחזור ומחקו את הקבצים לצמיתות. שימו לב, כל עוד אתם לא מוחקים לצמיתות את הקבצים, הם ממשיכים לתפוס נפח בחשבון שלכם.
טיפ על! במקרה שלי ה- 9 ג'יגה שאתם רואים בתפוסת הגוגל דרייב היא מכיוון שאני מגבה את הווטסאפ שלי לחשבון הזה וזה תופס המון נפח וסותם לי את החשבון… לכן אני ממליצה לכם לגבות דוקא לחשבון כלשהו אחר שאתם לא משתמשים בו באופן קבוע כדי לחסוך מחיקות חוזרות ונשנות של קבצים בכל פעם מחדש.

איך מפנים מקום בגוגל תמונות?

מעתה וכל עוד לא שמרתם תמונות בגודלן המקורי, התמונות יישמרו בשרת אחסון נפרד מהחשבון שלכם, שנקרא: גוגל תמונות. לכן אין מה להרחיב כאן, אתם יכולים להתעלם מהמחיצה הזו.

איך מפנים מקום בגוגל דואר?

במקרה של פינוי מקום בתיבת הדואר שלכם, ישנם מספר טריקים חמודים שיעזרו לכם לעשות מיון במיילים, למחוק קבצים לא רלוונטים ולפנות מקום בג'ימייל.

סוף דבר

אז אחרי שסיימתי לנקות ולסדר את חשבון הג'ימייל שלי, פיניתי 9 ג'יגה מהחשבון ועכשיו יש לי המון מקום פנוי לדברים חשובים וחדשים 🙂

גלילה לראש העמוד

מדריכים באמת!

למה כדאי לכם להצטרף לקהילה שלנו?