מה זה אימות זהויות על בסיס נתוני משתמשים?

כיום חברות וארגונים מודעים לסכנה הגדולה שכרוכה בגניבת מידע. גניבת מידע לא רק עשויה לפגוע בהיבט העסקי, אלא גם לייצר פגיעה קשה במוניטין. מסקנה? כל פעולה שנדרשים לבצע, דורשת הזדהות מקדימה. במקביל, ידוע שאין להקשות על הלקוחות בתהליך ההזדהות, אחרת פוגעים בחוויית משתמש – מאבדים לקוחות. כל זאת דורש מהתחום של אימות זהויות להציג פתרונות מתקדמים, וכאן אתם מוזמנים להכיר שירות אימות זהויות על בסיס נתוני משתמשים. במה מדובר וכיצד גם החברה שלכם עשויה להרוויח מכך? כל התשובות מחכות לכם כאן. 

נעים להכיר – בסיס נתונים

טרם נסביר מהו הקשר בין אימות זהויות לבסיס נתוני משתמשים, נעצור להסביר שבסיס נתוני משתמשים הוא אותו מקום שבו גם נשמרים וגם מנוהלים סך הפרטים שנוגעים לאנשים שמשתמשים בשירותים שמציעים, כאשר אין זה כלל משנה אם הם מגיעים דרך AD, דרך G, או דרך כל אפיק אחר. העובדה שסך המידע שנוגע למשתמשים מרוכז במקום אחד מעמידה בפני החברה יתרון משמעותי: היתכנות להסיק ולנתח מגוון מסקנות, לצד יכולת להציע אבטחת מידע ברמה מאוד גבוהה. 

הקשר שבין אימות זהויות לבסיס נתונים

כיצד אם כן universal directory (בסיס נתוני משתמשים) נוגע לאימות זהויות? ובכן העובדה שמידע מגוון שנוגע לזהות המשתמשים מרוכז במקום אחד מאפשרת לחבר באופן מהיר ויעיל בין הזהות שעומדת על הפרק לבין המשאב הארגוני הרלוונטי. הרעיון הוא שאין צורך להתחיל להצליב נתונים, אלא מקבלים תמונת מצב מלאה בלחיצת כפתור. כך למשל זוכים לאמת זהויות באופן אוטומטי (ולו לטובת גישה למגוון שירותים נחוצים), משמע בין היתר אין צורך להזין סיסמה בכל פעם מחדש.

יתרון משמעותי

עתה לאחר שברור מהו הקשר שבין בסיס נתוני משתמשים לאימות זהויות, נעצור לחדד יתרון משמעותי: הפחתת עומס ממרכזי התמיכה. שנסביר? בזכות החיבור בין שני המרכיבים, הלקוחות פחות נתקלים במצבים מאתגרים. מצבים שבהם אינם מצליחים לאפס סיסמה, לפתוח חשבון נעול וכדומה. מעבר לעובדה שמדובר בחוויית משתמש יותר טובה, גם מדובר בפחות עומס על מוקדי התמיכה, וכידוע הפחתת עומס שוות ערך לחיסכון במשכורות ולייעול זמן העבודה.

מדיניות סיסמאות גמישה ועוד

מעבר ליתרון שנוגע להפחתת עומס במערכת התמיכה ולחיזוק חוויית השימוש מבחינת הלקוח, מאחורי universal directory okta קיימים מספר יתרונות משלימים. כאן אנחנו מדברים על חיבור יעיל ומהיר לשורה של משאבים ארגוניים, על מדיניות סיסמאות גמישה ומותאמת צורך לשלל דגשים אישיים, על אחסון מאובטח של סיסמאות, על הזדהות אחודה מכל מכשיר ואף כמובן שישנה היכולת להרחיב את רשימת המאפיינים שנוגעים למשתמשים, בהתאם לצרכים משתנים. 

נעים קדימה

לסיכום נציין שאימות זהויות על בסיס נתוני משתמשים מייצג שלב נוסף ביכולת להתייעל מול לקוח הקצה, ובו זמנית להתייעל מבחינה תפקודית. כך גם מעניקים רמת אבטחה מאוד גבוהה, גם מייעלים מהלכים שנוגעים לניתוב הלקוחות (בהתאם להרשאות) וגם מונעים מהלקוח להסתבך עם הטמעה של סיסמאות. הקידמה כבר כאן, כך שרק נותר לנצל זאת.

גלילה לראש העמוד

מדריכים באמת!

למה כדאי לכם להצטרף לקהילה שלנו?