בניית אתרי וורדפרס: כמה טיפים להצלחה

שימוש באתרי אינטרנט מזמן הפך להיות נחלת הכלל. בין אתם רוצים לפרסם את העסק שלכם, לפתוח חנות וירטואלית או ליצור אתר עבור העובדים שלכם, בנייה של אתרים יכולה להיות מאוד שימושית עבור כולנו. אחת הפלטפורמות שבעזרתה ניתן לבנות אתרים בצורה נוחה היא וורדפרס, וכאן תקבלו מידע שיכול מאוד לעזור לכם. 

וורדפרס

השימוש בפלטפורמה הזו לבניית אתרי וורדפרס הוא לא סתמי. מלבד העובדה שהמערכת הבסיסית ניתנת לכם בחינם, והיא גם תומכת בעברית בצורה טובה, בנייה דרך וורדפרס נוחה גם עבור מי שאינו מתמצא בעומק של עולם בניית האתרים. עם זאת, ישנם כמה דגשים שדווקא בתור חובבנים חשוב לדעת:

שימוש באיש מקצוע

התחום של בניית האתרים הוא תחום שהמנעד בו רחב. אמנם, ניתן לנסות ללמוד באופן מהיר את העבודה ולבנות בעצמכם את האתר, אך סביר מאוד להניח שהוא ייראה בהתאם. 

נכון, הפלטפורמה של וורדפרס נוחה מאוד לשימוש אך עדיין, רוב הסיכויים שאיש מקצוע שיעצב לכם את האתר יעשה את זה בצורה טובה יותר. אז כדי לקבל אתר איכותי, אל תתביישו להיעזר בשירותיו של איש מקצוע. 

אבטחה

הנגישות הרבה של פלטפורמת הוורדפרס מייצרת בעיות אבטחה לא מעטות. חשוב קודם כל להיות מודעים לכך שהאפשרות לפרוץ את המערכת איננה כל כך מסובכת, אך יחד עם זאת, התנהלות נכונה מולה יכולה להפחית את בעיות האבטחה באופן ניכר. הקפידו על עדכון של המערכת באופן תדיר, והימנעו משימוש בתבניות של מוכרות לכם. 

אל תפחדו להשתמש בתבניות פרימיום

אחד היתרונות הגדולים של וורדפרס הוא העובדה שניתן לעשות בו שימוש חינמי. עם זאת, ישנן תבניות שמוגדרות כתבניות פרימיום והשימוש בהן עולה כסף. גם לא תכננתם להוציא כסף על השימוש באתר, לפעמים כדי לבחון שימוש באחת מהתבניות הללו כיון שהן מאפשרות לכם גמישות רבה יותר בעבודה עם המערכת, מה שאומר שאולי כדאי להשקיע בהן קצת כסף.

שימוש מושכל בתוספים

הוורדפרס מציע תוספים רבים שאותם ניתן להתקין באתר. חלק מהתוספים עולים כסף אולם את חלקם ניתן להתקין בחינם. חלק מהתוספים בהחלט יכולים לסייע לכם בתפעול האתר ואף יעזרו לכם לקדם אותו בצורה טובה, אולם פרצות האבטחה בהן יכולות להיות רבות.

מלבד בעיות האבטחה שימוש מרובה בתוספים גם עלול לפגוע בממשק של האתר עצמו מה שיפגע גם בכם וגם במשתמשי הקצה של האתר. לכן חשוב לעשות בהם שימוש באופן מדוד. גם פה, עצה מאיש מקצוע היא בהחלט צעד שכדאי לכם לבצע. 

לסיכום

וורדפרס היא בהחלט פלטפורמה נהדרת לבנייה של אתרים שאיתם נכון לעשות קידום בגוגל. הממשק הנוח שלה, והעובדה שכל אחד יכול לעבוד דרכה הפכה אותה להיות פופולרית במיוחד. עם זאת, מומלץ להיעזר באיש מקצוע שיסייע לכם בעבודה אתה ויוכל למנוע מכם להיכשל בתקלות שאותן ניתן למנוע מראש. 

גלילה לראש העמוד

מדריכים באמת!

למה כדאי לכם להצטרף לקהילה שלנו?