בניית אתר לעסק לקידום בגוגל: האסטרטגית הקדום האורגני נחשפת!

בניית אתר לעסק לקידום בגוגל: האסטרטגית הקדום האורגני נחשפת!

לבנות אתר לעסק לא חייב להיות דווקא אטרקציה יקרה. אפשר לעשות זאת אפילו בתהליך פשוט ומהיר, בלי ללמוד שלוש שנים תכנות, קוד או עיצוב. כמה קליקים מהירים, קצת פרטים ותוכן ו-"הוקוס-פוקוס" יש אתר! 

האם זה מספיק?

לבנות אתר לעסק זו רק ההתחלה. כי גם אתם רוצים, ובצדק – לגרום לאתר שלכם להופיע בראש מנועי החיפוש של גוגל. אם הציעו לכם ללכת על קידום ממומן, אתם רואים לקוחות זורמים ותנועה באתר, אבל ברגע שכיביתם את הקמפיין של הקידום הממומן – המסך נסגר ואין אף לקוח. 

גם אתם שואלים את עצמכם: האם יש דרך אחרת אמינה וארוכת טווח שתעזור לכם להישאר תמיד בעמוד הראשון בגוגל?

הכירו את הנוסחה הסודית של עקרונות הקידום האורגני. כמה מהלכים פשוטים לפני ואחרי שגמרתם לבנות אתר לעסק – וגם העסק שלכם יוכל לקבל טראפיק טבעי מלקוחות.

קידום אורגני עוד טרם שניגשתם לבנות אתר לעסק (השלב הארוך)

חשוב לזכור כי "בניית אתר לקידום העסק בגוגל', חייבת להתחיל במהלכים טרומיים שיהוו בסיס איתן לקידום אורגני. מהלכי האסטרטגיה הראשוניים חייבים להתבצע עוד לפני שאתם ניגשים לבנות אתר לעסק בפועל.

הנה ריכוז הצעדים הנכונים לבניית אתר לעסק , עם בסיס לקידום אורגני וחינמי לאתר ללא צורך בהשקעה כספית גבוהה ומיותרת בקידום ממומן.

שלבי בניית אתר וקידום העסק עם אסטרטגיית קידום אורגני – הסדר הנכון

  • אפיון ראשוני –  
  • ענו לעצמכם על השאלה: איך יראה מבנה האתר שיציג הכי נכון את העסק?
  • התייחסו לפונקציונליות האתר: מידע, מהירות, אפשרויות ולכלים הקונבנציונליים הנוספים המרכיבים את האתר.
  • בחירת מערכת ניהול אתרים (פלטפורמה). כיום הפלטפורמה הנפוצה והיעילה ביותר לבניית אתרים לקידום בגוגל היא מערכת WordPress (וורדפרס). המערכת המדהימה הזו, מתאימה לרוב העסקים לרבות אתרי   E-commerce (אתרי מכירות), לאתרים המיודעים לבלוגים ולכל עסק  שניתן להעלות על הדעת. לפלטפורמה גם בסיס ייעודי המאפשר קידום אורגני בקלות ובנגישות.
  • כתיבת תכנים – על מנת שהתכנים ישרתו את הקידום האורגני, על התכנים להיות מעניינים, מבדרים, קלילים, אינפורמטיביים ובעיקר קשורים ישירות לעסק. יש להקפיד על תכנים מקוריים,  שיספקו ערך מוסף ללקוח ויניעו את אותו לפעולה מידית. 
  • סקיצה לבניית אתר – זהו שלב טכני המיישם בפועל את האפיון הראשוני.
  • עיצוב האתר לקידום בגוגל – העיצוב חייב להיות מדויק, מפורט, מתויג ומתחשב ביכולות האחסון שלכם. מצד אחד אתם חייבים את אפקט ה-WOW, מצד שני יש לבנות אתר לעסק – נגיש,  זורם ועובר במהירות בין העמודים והאפשרויות הפונקציונאליות ששילבתם.
  • פיתוח ובניית אתר לקידום אורגני בגוגל – בשלב זה אתם מוכנים עם תכנים כתובים, רלוונטיים ומהונדסים לחיפוש אופטימלי בגוגל (SEO). התכנים כוללים מילות מפתח אשר יקדמו וישפרו ב-80% את הרלוונטיות שלכם. כך שגוגל יצליח לדרג אתכם כבעלי ערך מוסף ולהציג אתכם גבוה בדירוגים ובמיקומים בכלל ובמנועי החיפוש בפרט.

חשוב להפנים, שקידום אורגני, בשונה מקידום ממומן הוא ארוך טווח. כך שמצד אחד לוקח זמן עד שרואים את תוצאות הקידום בשטח, אך מצד שני הבסיס האורגני של האתר הוא עם השפעה לזמן ארוך ועם קידום משמעותי ואיתן שמחזיר את האתר שוב ושוב לקדמת הבמה בגוגל.

גלילה לראש העמוד

מדריכים באמת!

למה כדאי לכם להצטרף לקהילה שלנו?