החזרת מוצרים לאמזון בחינם עם שליח עד הבית

הזמנתם מוצר מאמזון שאתם רוצים להחזיר או להחליף? תשמחו לגלות שחברת DHL תשמח להביא שליח עד הבית בחינם(!) שייקח מכם את המוצר ותוך ימים ספורים תקבלו את הכסף בחזרה. המשיכו לקרוא איך עושים זאת בקלות...
החזרת מוצרים לאמזון
החזרת מוצרים לאמזון

ככל שעובר הזמן אני מגלה שאמזון רק הולכת ומשפרת את חווית הקנייה באתר שלה. לאחרונה עשתה אמזון שיתוף פעולה עם חברת השליחויות העולמית DHL, במטרה לשפר את מדיניות החזרת מוצרים לחברה בצורה נוחה, מהירה וללא תשלום.

מדריך החזרת מוצרים לאמזון ללא דמי משלוח

אם בעבר נמנעתי מלקנות בגדים באתרים מקוונים כי אף פעם לא ידעתי איך הם באמת ייראו עליי, עכשיו אמזון פתרה עבורי את הנושא הזה בכל שהיא מאפשרת לי להזמין שליח עד הבית ולהחזיר כל בגד שלא מתאים לי או מוצר אחר שאני לא מרוצה ממנו ללא עלות דמי משלוח.

במדריך הבא אראה לכם צעד אחר צעד איך אתם מבצעים את תהליך החזרת המוצר לאמזון. 

לפני שמחזירים כדאי לדעת ש…

  • משלוח חינם מתאפשר כאשר מדובר במוצרים שאמזון מכרה לכם, כלומר ה- Seller הוא אמאזון 
  • יש לכם 30 ימים לבצע את ההחזרה מיום קבלת המוצר לביתכם

שלב 1: בקשה להחזרת המוצר שנרכש

1. הכנסו לאתר אמזון ועברו לטאב Returns & Orders 
2. אתרו את ההזמנה עם המוצר אותו תרצו להחזיר ולחצו על כפתור: 
Return or replace items

במסך הבא סמנו בצ'ק בוקס את המוצר הספציפי שתרצו להחזיר ובחרו תשובה מבין האפשרויות המוצעות, מדוע אתם רוצים להחזיר את המוצר. לאחר מכן לחצו על כפתור Continue

שלב 2: המשך בקשה להחזרת המוצר שנרכש

בשלב הבא תתבקשו לבחור האם להחזיר את התשלום על הרכישה ליתרת החשבון שלכם באתר אמזון או ישירות לכרטיס האשראי. בסיום לחצו על Continue

שלב 3: בחירת אופן החזרת המוצרים

בשלב הזה תתבקשו לבחור באיזו דרך להחזיר את המוצר.

1. אפשרות ראשונה היא להעביר את המוצר בעצמכם לאחת מנקודות האיסוף של DHL

2. אפשרות שניה היא להזמין שליח שיגיע אליכם עד הבית (האפשרות שעליה ארחיב)

3. לשלוח ולשלם על המשלוח לפי התנאים שלכם

במדריך הזה אני מראה לכם כיצד להזמין שליח שיקח את המוצר, לכן בחרו באפשרות השניה של Prepaid DHL Pickup ובסיום לחצו על Confirm your return

שלב 4: הדפסת שטר מטען וחשבונית

לחצו על כפתור Print label & Instructions והדפיסו את המסמכים המופיעים בו

שלב 5: צירוף שטר מטען וחשבונית למוצר

כעת עליכם להוסיף 2 דברים בלבד למוצר שאתם מחזירים בעת מסירתו לשליח:

1. קוד פריט – הדפס של קוד הפריט נשים בתוך השקית עם המוצר

2. חשבונית – (בשלב 4 החשבונית תודפס פעמיים). את שתי החשבוניות יש למסור לשליח ישירות ביד

שלב 6: תיאום הגעת שליח לביתכם

בשלב הזה תוכלו לתאם הגעת שליח דרך האתר של DHL (מומלץ ומדוייק יותר) או להתקשר ל- DHL ופשוט לתאם הגעת שליח טלפונית במספר: 03-5573545

תיאום הגעת שליח אונליין

זה השלב שבו אתם בעצם עוברים לאתר של חברת השליחויות DHL ומתאמים הגעת שליח לביתכם. לחצו על הלינק: https://mydhl.express.dhl/il/en/home.html#/schedulePickupTab

1. בשאלה האם ליצור Shipping label לחצו על האפשרות No ובשדות שייפתחו הוסיפו את מס' שטר המטען (הוא מופיע במסך של שלב 4), את קוד הקידומת ומספר הטלפון. בסיום לחצו על Next

מלאו את הטופס עם פרטי כתובת המגורים (או העסק) שלכם אליו יגיע השליח, הוסיפו כתובת אימייל ולחצו על Next

הוסיפו הערכת משקל וגודל של המוצר אותו אתם מחזירים. למשל הג'ינס שאני רוצה להחזיר הוא בערך במידות המופיעות בתמונה. בסיום לחצו על Next

בחרו תאריך ושעה מועדפים להגעת השליח אליכם. בסיום לחצו על Schedule Pickup

בסיום יתקבל מסך עם פרטי האיסוף ובנוסף יישלח אליכם מייל עם הפרטים.

יש לכם שאלות נוספות? כתבו לנו בפורום ונשמח לעזור 🙂

גלילה לראש העמוד

מדריכים באמת!

למה כדאי לכם להצטרף לקהילה שלנו?