מה זה חנות מקוונת באינטרנט ואיפה פותחים אחת כזו?

חנות מקוונת באינטרנט

חנות מקוונת באינטרנט

יש לכם עסק עם מוצרים שאתם רוצים מעוניינים למכור גם באינטרנט? מעולה! הגעתם למקום הנכון. אז לפני שאתם מתחייבים לספק כזה או אחר, בואו לשמוע כמה מילים על אחת המערכות המתקדמות למסחר אלקטרוני, וגם לקבל מאיתנו הנחה לקאשקאו – חנות וירטואלית באינטרנט. שימו לב שברגע שאתם פותחים חשבון, אינכם צריכים להתחייב לתשלום באופן מיידי, יש לכם 14 ימים להתנסות ולהתרשם מהמערכת לגמרי בחינם.

הנחה לקאשקאו - חנות וירטואלית באינטרנט

למה צריך חנות באינטרנט?

כיום עסקים מכל התחומים מבקשים להגדיל את החשיפה שלהם בפני לקוחות פוטנציאלים. הנטייה של לקוחות פוטנציאלים היא קודם כל לבדוק מי אתם, מהו טיב המוצרים שאתם מציעים ובעיקר – מה לקוחות אחרים חושבים עליכם. איך הם עושים את זה? מחפשים אתכם בגוגל או במנועי חיפוש אחרים, בפייסבוק או ברשתות חברתיות נוספות, במטרה לבחון האם כדאי לרכוש דוקא מכם את המוצר.

קאש קאו מערכת לבניית אתרים וחנויות וירטואליות אונליין, עונה בדיוק על הצורך הזה.

המערכת מאפשרת לבעלי עסקים לפתוח בקלות ובתוך מספר שעות, חנות וירטואלית – בדגש על חנות חברתית (אותה ניתן להטמיע בפייסבוק או בכל עמוד אינטרנטי אחר שיש בבעלותכם), ולהפיץ בדרכים מתקדמות את המוצרים שלכם.

חנות מקוונת עם קאשקאו

המערכת של קאש קאו מתאימה בעיקר לבעיל עסקים קטנים ובינוניים שאינם זקוקים לצוות פיתוח על מנת להעלות חנות וירטואלית לאוויר – כי אם להנגיש את החנות כמה שיותר מהר וביעילות, ללקוחות. המערכת של קאש קאו היא בטוחה ואמינה, עם אלפי לקוחות שמשתמשים בה, מפעילים חנויות באמצעותה ומגדילים את רווחיותם.

יתרונות של קאשקאו על פני חנויות וירטואליות אחרות 

  1. המערכת מותאמת באופן מלא לשפה העברית
  2. בנייה ועיצוב של החנות ללא שום ידע טכני (כל אחד יכול!)
  3. התאמה מלאה של החנות לקידום במנועי חיפוש (SEO) וסטטיסטיקות למעקב תנועת גולשים בחנות
  4. האתר מותאם למובייל באופן אוטומטי (רספונסיבי)
  5. כלים שיווקיים להגדלת המכירות בחנות (קופונים, טפסים ועוד)
  6. חנות וירטואלית בפייסבוק! כן כן, בתוך העמוד העסקי שלכם בפייסבוק, תוכלו גם למכור מוצרים
  7. תשלום מאובטח מול כל חברות הסליקה בארץ וכמובן חנות מאובטחת
  8. שליחה אוטומטית של חשבוניות ללקוח

צוות אתר קאשקאו מספק מרכז עזרה לעסקים הכולל מדריכים להקמת החנות ובלוג עם טיפים חשובים לקידום החנות שלכם ושימור הקשר עם הלקוחות, וכמובן מסייע לכם בכל שאלה או בקשה באמצעות קשר ישיר.

הנחה ברכישת חנות קאשקאו

גולשי אלקטמוריס מקבלים הנחה קבועה של עד 20% בהקלדת קוד קופון: electmoris עבור דמי תשלום חודשיים לבניית האתר בכל תוכנית בה יבחר. להטבה אין הגבלה, והיא תקפה לכל אורך חייה של חנות האונליין שלכם.

יש לכם שאלות נוספות? פרסמו אותן בפורום שלנו ונשמח לתת לכם ההמלצות וסיוע.

גלילה לראש העמוד

מדריכים באמת!

למה כדאי לכם להצטרף לקהילה שלנו?