הקלטת שיחות באייפון ובאנדרואיד בחינם (השיטה שעובדת!)

רוצים להקליט שיחות בנייד? תנו לי לחסוך לכם המון זמן של ניסויים ובדיקות, הכנסו למדריך שמראה לכם בדיוק איך להפעיל הקלטת שיחות יוצאות ונכנסות מכל מכשיר.
הקלטת שיחות
הקלטת שיחות

מה הבעיה להקליט שיחות טלפון בנייד?

בטח נתקלתם בתקופה האחרונה בקושי למצוא אפליקציה להקלטת שיחות בטלפון הנייד. הסיבה היא שמדינות רבות מבקשות לשמור על פרטיות הלקוחות וכתוצאה מכך חברות הטכנולוגיה מערימות קשיים על מפתחי אפליקציות שבהן מוצע שירות הקלטת שיחות.

יחד עם זאת, במדינת ישראל יש חוק המאפשר להקליט שיחות טלפון כאשר הצד המקליט מודע לכך. אז חקרנו ובדקנו, ומצאנו את האפליקציה המתאימה ביותר – איתה תוכלו לבצע הקלטת שיחות גם באייפון וגם באנדרואיד.

הקלטת שיחות באנדרואיד

האפליקציה שאני ממליצה עליה עובדת כך: בכל פעם ששיחה נכנסת או יוצאת מהמכשיר שלכם, יידלק אייקון שמציע לכם להקליט (או לא) את השיחה. קליק קטן על אייקון המיקרופון יקליט את השיחה וישמור אותה במכשיר.

הפעלת ההקלטה היא הכי פשוטה שיש ואפשר אח"כ לשתף ולשלוח בקלות כל שיחה מוקלטת לכל מקום ולמי שתרצו.

מדריך שימוש באפליקציה להקלטת שיחות באנדרואיד

1. הורידו בחינם לאנדרואיד את אפליקציית  Call Recorder Cube והתקינו על המכשיר הסלולרי

2. כעת תתבקשו לאשר מספר הגדרות כגון: אישור הקלטה, הפעלת נגישות ואישור מיקום (אישור מיקום אין צורך לאשר, את השניים הקודמים כן צריך כדי שהאפליקציה תפעל כראוי)

3. מעכשיו בכל פעם ששיחה תצא או תיכנס, יופיע לכם אייקון ההקלטה. 

  • לחצו על אייקון המיקרופון להתחלת הקלטת שיחה. לחצו שוב להפסיק אותה 
  • לחצו על אייקון הדמות כדי להקליט באופן אוטומטי את כל השיחות מאיש קשר ספציפי
  • לחצו על אייקון הזזה כדי לקבוע את המיקום של הופעת וידג'ט הקלטת השיחות

התאמה והגדרות להקלטת שיחות

תוכלו להגדיר פעולות ולבצע שינויים נוספים שמתאימים לכם דרך מסך ההגדרות הראשי של האפליקציה. לדוגמא: תוכלו לקבוע אם להקליט שיחות באופן אוטומטי (או לא), תוכלו להגדיר אנשי קשר שהשיחות שלהם לא יוקלטו, אפשר לשחק עם איכות ההקלטה ועוד.

הגדרות מתקדמות להקלטת שיחות

באפשרותכם לרכוש את גירסת הפרימיום של האפליקציה כדי להפעיל פעולות מתקדמות יותר כגון: גיבוי ושחזור אוטומטיים של שיחות מוקלטות, ניעור הטלפון להקלטת שיחה ועוד.

מנסיוני, אפשר להסתדר לגמרי עם הגירסה החינמית של האפליקציה המצויינת הזו. בעיקר אם אתם מעוניינים להקליט שיחה\שיחות ספציפיות ולא להתחיל להקליט את כל השיחות הנכנסות והיוצאות שלכם.

יש לכם שאלות נוספות? כתבו לנו בפורום ונשמח לעזור 🙂

גלילה לראש העמוד

מדריכים באמת!

למה כדאי לכם להצטרף לקהילה שלנו?