חנות וירטואלית חינם – יש כזה דבר?

חנות וירטואלית חינם
חנות וירטואלית חינם

אם יש לכם מוצרים או שירות שאתם רוצים להציע ללקוחות הגולשים באינטרנט וחשבתם לאחרונה על הקמת חנות וירטואלית באינטרנט, תשמחו לגלות שיש לא מעט מערכות התומכות בעברית (ובשפות נוספות) המאפשרות לכם להקים חנות דיי בקלות ובקלות, חנות מסחרית.

אם אתם רוצים לפתוח חנות וירטואלית חינם כי אתם עדיין לא בטוחים בטיב המוצר שלכם, או ביכולת שלכם למכור אונליין, או סתם רוצים לנסות קצת את עולם האינטרנט לפני שאתם משקיעים כספים, דעו שאין כזה דבר חנות וירטואלית חינם.

חנות וירטואלית חינם, האמנם?

אם תחפשו חנות וירטואלית חינם בגוגל, תמצאו כמה אתרים ומערכות שמבטיחים לכם להקים חנות כזו ללא עלות, אבל כמו בחיים – אין מתנות חינם. אם אתם רוצים לבנות את החנות שלכם על גבי מערכת אמינה ומקצועית שתדע לתת לכם פתרונות למכירה ושיווק המוצרים שלכם, תמיכה וסיוע בהקמת האתר, תצטרכו לשלם.

זכרו שמאחורי כל מערכת אונליין כזו שמאפשרת לכם להקים עליה אתרים, יש צוות שלם שעובד קשה לפתח את המערכת, צוות תמיכה שעוזר ללקוחות וצוות שיווק שעוזר לקדם ולפרסם את המערכת.

חינם יכול לעלות ביוקר

אי אפשר לצפות לקבל משהו איכותי שיש לו ערך, כאשר הוא בחינם. יותר מזה, דברים בחינם (בעיקר אתרים וחנויות) יכולים לעשות לכם יותר נזק מתועלת אם הם מאוחסנים ומתחוזקים בידי חברה לא מקצועית שלא באמת אכפת לה מהמוצר שלכם. או חברה "ששותלת" תוכניות וקוד מזיק באתרים שלכם.

כמה עולה חנות וירטואלית?

אם תהיתם כמה זה יעלה לכם, התשובה נעוצה בגודל החנות שלכם, במערכת עליה בחרתם להקים את החנות ועוד כמה פרמטרים. אבל בגדול תצפו למחיר של כמה מאות שקלים בודדים בחודש.

וורדפרס זה בחינם, לא?

וורדפרס זו מערכת מבוססת קוד פתוח שאפשר להוריד בחינם, כן. אבל אחסון האתר עולה כסף, דומיין עולה כסף, תוספים מיוחדים שמגבירים את הפונקציונאליות של האתר עולים כסף, תמיכה עולה כסף, עיצוב עולה כסף. 

נראה לי שהבנתם את הרעיון. אם אתם רוצים להקים חנות וירטואלית וגם למכור את המוצרים שלכם, חפשו חברה מקצועית שנותנת שירות ומוצר מנצח!

גלילה לראש העמוד

מדריכים באמת!

למה כדאי לכם להצטרף לקהילה שלנו?