כל מה שצריך לדעת על האפליקציה שמגדילה מכירות בשופיפיי – באופן אוטומטי

לבנות חנות ווירטואלית בשופיפיי? זה קל. ומה לגבי הגדלת המכירות? אפליקציית טוויק הופכת גם את המשימה הזאת לפשוטה, ומאפשרת לכם להגדיל את המכירות בלי להזיע. 

זה היה עוד יום קר בחודש ינואר בעיירה קולומה, קליפורניה. ג'יימס מרשל היה בעיצומה של בניית מנסרה, והשתמש לצורך כך במימיו הקרירים של ערוץ נחל, כשלפתע הוא הבחין בפתיתי מתכת זהובים שמנצנצים במים. השמועה התפשטה במהירות, ומאז אותו יום ב- 24 לינואר 1848 נהרו 300,000 אנשים לקליפורניה, בעקבות הדיווחים על הימצאות זהב ברחבי המדינה, שבמה שהחל את תקופת הבהלה לזהב. 

קרוב ל- 200 שנה עברו מאז, ובינתיים הרבה דברים השתנו: כבשנו את השמיים, הגענו לירח, סללנו כבישים (ואפילו המצאנו אפליקציה שתמנע מאיתנו ללכת בהם לאיבוד). אבל דבר אחד לא נפסק מאז 1848: החיפושים הקדחתניים אחרי הזהב. רק שבשנים האחרונות, יותר ויותר בתי עסק מבינים שהזהב החדש הוא בכלל… מידע. 

בעקבות הזינוק בתעבורת הרשת מאז שהחל משבר הקורונה, עכשיו יותר מתמיד, עסקים מבינים שהשיפור בביצועים ובמכירות עובר דרך מיצוי משאב הידע. עד לאחרונה, היכולת לרתום את הידע לטובת שיפור הביצועים העסקיים, הייתה נחלתם של ארגונים עתירי תקציב. ארגונים שעשו שימוש ביכולת שלהם לאגור ולנתח נתוני ביג דאטה, בעזרת טכנולוגיות מתקדמות, תהליכים מורכבים וכוח אדם שהוקצה לכך. 

אך פיתוחים טכנולוגיים של השנים האחרונות מאפשרים לעסקים בכל גודל לרתום את המידע לטובת הגדלת המכירות, והכל בצורה פשוטה ואוטומטית. 

איך מגדילים את המכירות בקלות – ובצורה אוטומטית?

בשנים האחרונות צובר תאוצה שירות הפרסונליזציה של טוויק, שמגדיל את המכירות באתרים באמצעות הצגת מוצרים ושירותים המותאמים אישית למאפייני הגולש. אותו שירות פרסונליזציה לאתרים מבוסס על רכיבי בינה מלאכותית ועסקית, המשמשים לניתוח מאפייני הגולש עפ"י עשרות פרמטרים. הכל מתבצע בצורה אוטומטית, באמצעות ניתוח מאפייני הגולש והצגת התכנים שיגדילו את הסיכוי שיבצע רכישה. 

שירות הפרסונליזציה של טוויק עובד בהצלחה בקרב עסקים קטנים וארגוני ענק, ומגדיל את יחס ההמרה באופן דרמטי. ההצלחה של טוויק הובילה ליצירת אפליקציית פרסונליזציה לשופיפיי – אחת הפלטפורמות הפופולריות ליצירת חנויות ווירטואליות. 

אפליקציית טוויק לשופיפיי: איך זה עובד?

האפליקציה של טוויק הפכה למנוע הפרסונליזציה הראשון שעובד עם שופיפיי. אפליקציית טוייק לפלטפורמת החנויות הווירטואליות מותאמת למאפייני החנות, ומאפשרת לכם ליהנות מכל יתרונות הפרסונליזציה של טוויק. 

כל מה שצריך לעשות הוא להוריד את האפליקציה – והיא כבר תתחיל לעבוד עבורכם: האפליקציה תנתח מגוון רחב של מאפיינים ודפוסי שימוש של המבקרים – מהמיקום הגיאוגרפי והמגדר ועד טווח הגילאים והרשתות החברתיות אליהן המשתמשים מחוברים. 

ניתוח הנתונים יוביל ליצירת חוויה ייחודית עבור כל מבקר בחנות. האפליקציה תעניק בולטות למה שעובד יותר, תחליף את מה שעובד פחות – ותציג לכל גולש תכנים מותאמים שיגדילו את יחס ההמרה. הכל באופן אוטומטי, ובצורה שתאפשר לכם להתמקד בדברים החשובים באמת: בפיתוח העסק ובמתן שירות ללקוחות שלכם. 

איך מגיבים בעלי החנויות?

תוך חודשיים מהרגע שהופיעה האפליקציה בחנות האפליקציות של שופיפיי, היא הורדה ושירתה למעלה מ- 1,000 חנויות והופיעה בצמרת האפליקציות. בנוסף, היא הוכתרה כאחת מ- 4 האפליקציות הנבחרות ע"י צוות שופיפיי.

כל זאת הודות לשיפור במכירות, ולא פחות חשוב: ליכולת להגדיל אותן בלי לכתוב שורת קוד אחת – ובלי להיות ארגון גדול שמשקיע תקציבי עתק בפיתוח ובכוח אדם. בעזרת פיתוחים טכנולוגיים מתקדמים, האפליקציה תעשה את כל העבודה השחורה עבורכם, 24/7, בלי לצאת להפסקות ובלי לבקשה העלאה.

כל מה שצריך לעשות הוא להוריד את האפליקציה – ולתת לה לעשות את העבודה עבורכם. 

גלילה לראש העמוד

מדריכים באמת!

למה כדאי לכם להצטרף לקהילה שלנו?