כמה טיפים לקידום נכון של אתר העסק שלך 

קידום מעל הכל

הקמה של אתר עסק היא תהליך לא פשוט, אבל משמעותי במיוחד להצלחתו של בית העסק האהוב שלכם. באתר העסק תוכלו לשים מידע שימושי על בית העסק כמו סטטוס מלאי, שעות פעילות, כתובת ודרכי גישה אבל חשוב לא פחות – מדובר בפלטפורמה נהדרת ליצור קשר מעט יותר אישי על הלקוח: לדבר על סיפור בית העסק, לספר על העובדים ולהציג את האני מאמין שלכם.

במילים אחרות, לקידום נכון של אתר העסק ישנה משמעות יתרה הן בגישה לאתר עצמו וכמובן כנגזרת מכך, גם להצלחה של בית העסק. קידום של אתר העסק יאפשר לאנשים למצוא אתכם בקלות יתרה ברשומת התוצאות בגוגל וחשוב לא פחות – ישכנע אותם להישאר ולהיעזר בשירות שלכם. אז איך נקדם את אתר העסק שלנו? המאמר נכתב בשיתוף עם עדן שרעבי, יועץ עסקי במקצועו.

תוכן הוא המלך

התוכן הוא ללא ספק המלך של הקידום האינטרנטי. באמצעות התוכן תוכלו להביע את עצמכם, לספר על בית העסק וליצור קרבה עם הגולשים. אבל חשוב לא פחות – מדובר בדרך מצוינת לקדם את מיקום אתר העסק שלכם ברשומת התוצאות. תוכלו בפורמט של בלוג עסקי, או אזור ייעודי לכתיבת טיפים שימושיים בתחום העיסוק שלכם להעלות תוכן שכולל מילות מפתח שימושיות בהם גולשים נוטים לעשות שימוש ועם הזמן להתקדם במעלה התוצאות.

היעזרו בקידום ממומן

קידום ממומן הוא פורמט נגיש ושימושי שגוגל מציעה לאתרים שמעוניינים לקדם את עצמם. בתמורה לתשלום סימלי, גוגל תמקם את הקישור לאתר העסק שלכם במעלה רשומת התוצאות ותאפשר לאנשים למצוא אתכם ביתר קלות. עם זאת לקידום ממומן יש חיסרון משמעותי אחד – הלינק לאתר שלכם יסומן עבור הגולשים כלינק "מודעה" וגולשים רבים ידעו לזהות שמדובר באתר שקודם על ידי גוגל. ועדיין – מדובר בדרך פשוטה ויעילה להקל על הלקוחות למצוא אתכם, דבר שהוא לא פחות ממבורך. 

החלפת קישורים

החלפת קישורים היא דרך מצוינת לקדם את אתר העסק שלכם באופן יעיל למדיי. לבעלי האתרים יש אינטרס משותף – לקדם את אתר העסק וכמובן, להעלות את מידת ההכנסה. גוגל אוהבת אתרים שהיא מקטלגת כאמינים ובין היתר, דורשת שיהיה מדובר באתרים שמוציאים אליהם לינקים מאתרים אחרים. כלומר, באמצעות שיתוף פעולה עם אתרים נוספים תוכלו להנות מלינק לאתר העסק שלכם ועל הדרך, לאפשר לבית העסק שמשתף איתכם פעולה להנות מתוכן חינמי שכתבתם עבורו בתמורה ללינק. ישנן קבוצות רבות בפייסבוק ופורמטים אינטרנטיים שיאפשרו לכם למצוא את השותף המושלם להחלפת קישורים.

היעזרו באיש מקצוע

אם אתם לא יודעים ממש איך להתחיל, חוששים מטכנולוגיה או פשוט מעוניינים לעשות את זה כמו שצריך – יכול להיות ששווה לכם לגשת לשירותי ייעוץ עסקי. אנשי מקצוע רבים מתמחים בעולם השיווק הדיגיטלי ויותר מישמחו לעזור לכם למצוא את הדרך האישית שלכם להצלחה. בהצלחה!

גלילה לראש העמוד

מדריכים באמת!

למה כדאי לכם להצטרף לקהילה שלנו?