כמה באמת יעלה לכם לקנות מוצר ב- Fiverr? לא על ה- 5 דולר לבדו

כמה באמת יעלה לכם לקנות מוצר ב- Fiverr

Fiverr היא זירת מסחר מרתקת של שירותים מקוונים ומגוונים שיכולים לתת לכם פתרונות ומוצרים ברמה הפרטית או העסקית דיי בזול. בפוסט הקודם נתתי לא מעט טיפים שיעזרו לכם לקבל מוצרים מצויינים ב- 5 דולר מפרילנסרים בפייבר. לכן אם אתם מתכוונים להזמין שירותים, חובה לקרוא קודם את המדריך שיחסוך לכם המון זמן וכסף.

במדריך הזה אפרט לכם בצורה פשוטה כמה באמת יעלה לכם לקנות מוצר ב- Fiverr בדולרים וגם בשקלים ומהו הסכום הסופי שתידרשו לשלם בעבור מוצר כזה או אחר.

כמה כסף Fiverr גובה מהקונים שלה

נחשוף רגע את הסוף: אתם לא באמת משלמים רק 5 דולר – אפילו בעבור השירות או המוצר הזול ביותר.

1. נתחיל מהבסיס. בכל פעם שאתם רוכשים מוצר או שירות בזירת המסחר, נכון להיום Fiverr גובה מהקונה תשלום נוסף עבור עמלת דמי טיפול של כ- 1 דולר ממוצרים שמחירם בין 5 ל- 20 דולרים, וכ- 5% ממוצרים שמחירם מעל 20 דולרים.

לדוגמא: מוצר התחלתי של 5 דולר יעלה לכם 6 דולרים עם עמלת Fiverr של דולר אחד, ומוצר בסך 100 דולרים, יעלה לכם 105 דולר הכולל עמלה של 5 אחוזים כיוון שמדובר בסכום הזמנת מוצר שעולה על 20 דולרים.

2. אם אתם רוכשים ישראלים, חשוב שתדעו שחוץ מהעמלה של Fiverr, יש גם תוספת תשלום עבור מע"מ. לכן כל הרוכשים יידרשו לשלם כ-17% נוספים מערך המוצר (כמובן בעלי עסקים וחברות יכולים להזדכות על המע"מ בהגשת החשבוניות). אם נמשיך עם הדוגמא הקודמת, במידה ורכשתם מוצר ב- 5 דולר + עמלה ל- Fiverr בסך 1 דולר + 17% מע"מ שהם עוד 1.02 דולר = הגעתם לסכום סופי לתשלום של 7.02 דולר.

כמה עולה מוצר פייבר
אם נמיר את הסכום לשקלים (כדאי לבדוק את השער היציג נכון לאותו היום), תידרשו לשלם בסביבות ה- 25 שקלים כסכום סופי  בעבור שירות או מוצר הכי זול ב- Fiverr.

3. ככל שתרכשו גיגים יקרים יותר, כך גובה העמלה יהיה גבוה יותר וגם בהתאם המע"מ. את המחיר הסופי המחושב תוכלו לראות רק בשלב האחרון של תהליך הרכישה, אז שימו לב למחיר הסופי שאתם נדרשים לשלם.

סיכום מחירי מוצרים ושירותים ב- Fiverr

  • למוצרים שמחירם בין 5 דולר ל- 20 דולר יש להוסיף עמלה של 1 דולר לפייבר
  • למוצרים שמחירם מעל 20 דולר יש להוסיף עמלה של 5% לפייבר
  • ישראלים צריכים להוסיף למחיר המוצר והעמלה גם 17% מע"מ

גם אם מוסיפים את העמלות של Fiverr ואת המע"מ, הרי שעדיין מדובר בסכומים זולים עבור מוצרים מגוונים בהשוואה לכל מקום אחר. הקפידו לבדוק ולבחור נכון את האדם ממנו אתם רוכשים מוצר כלשהו כדי שהכסף שלכם יביא תמורה טובה. במדריך הבא נדגים איך לבחור נכון ספקים בפייבר.

גלילה לראש העמוד

מדריכים באמת!

למה כדאי לכם להצטרף לקהילה שלנו?