לכל בעלי העסקים – איך למכור מבלי להתעסק במכירות?

אם אתם חושבים שאתם לא מוצלחים בתחום המכירות, אם עולם המכירות אף פעם לא דיבר אליכם, השאירו בצד למספר דקות בודדות, כל מה שאתם חושבים על מושג "מכירה" ותבינו שאתם יכולים להצליח ובגדול! כיצד למכור בצורה הטובה והיעילה ביותר, מבלי לגעת בתחום המכירות? צוות חברת  KRATZA המתמחה בפרסום וייעוץ שיווקי, כאן כדי להשיב לכם על השאלה.

האם כל אחד יכול למכור? התשובה היא כן! תלוי בדרך..

רבים מהאנשים הנמצאים בשלבי תחילת דרכם העסקית מפחדים בעיקר ממכירות! מחשבות כגון: "איך אני אמכור, אין לי ניסיון בתחום, קשה לי לדבר, אני לא יודע למכור" – כל השאלות האלו מציפות אנשי עסקים מתחילים, אנחנו כאן כדי להרגיע אתכם ולהסביר לכם שתחום המכירות זאת מיומנות נרכשת אשר ניתן לעבוד עליה, והניסיון מגיע עם השנים ועם כמות שיחות מרובות אשר תתנסו בה. לא חייבים להיות תותחי מכירות כדי לסגור לקוחות, אבל כן חשוב שאתם תבואו לכך עם גישה חיובית, בשיתוף פעולה מול הלקוח. 

ואם בכל זאת אתם לא מצליחים למכור, היום בעולמנו הטכנולוגי – קמפיין גוגל או פרסום בפייסבוק מנצח חוסך את תהליך המכירה הטלפוני. כל שדרוש לכם לכך הוא מפרסם מנוסה אשר יבצע עבורכם קמפיין פרסומי המביא קהל יעד רלוונטי אשר ירכוש את מוצריכם באתר העסק, באופן מהיר וקליל וכל זאת ללא הצורך בביצוע שיחות יזומות בתחום המכירה אל לקוחות החברה. 

לא יודע למכור – האם נולדים עם התכונה הזאת?

כשם שתינוק נולד ולא יודע לדבר, כך כל אדם המגיע לעולמנו אינו יודע למכור – אתם תופתעו לגלות שרוב תותחי המכירות לא נולדו עם הכישורים המיועדים לכך, ותסריטי שיחה משכנעים ואמינים. אנשי מכירות מוצלחים ויוצאי דופן בנו את הקריירה המנצחת בדיוק באותו האופן בו מהנדס בונה את התדמית שלו – אגירת ניסיון בתחום עם שנות וותק מרובות. אין ספק שישנם אנשים יוצאי דופן בכל חברה נתונה, אך אל לנו לשכוח שרוב אוכלוסיית בני האדם, המגיעה להישגים מרשימים עושה זאת על ידי צבירת ניסיון בתחום והתנסות מרובת שנים לצד עבודה קשה ואינטנסיבית. לכן כמו בכל תחום, הצלחה בתחום המכירות נובעת מהתנסות רבה עם קהלי יעד שונים של לקוחות פוטנציאליים.

למה חשוב לדעת למכור? 

כי בלי מכירות אין עסקאות! משפט המפתח של כל עסק מצליח. רוצים כסף? אתם זקוקים ללקוחות! רוצים לקוחות? התחילו למכור. גם אם אתם בעלי עסקים של מותג עילאי במיוחד, אם אתם לא תדעו למכור אותו לסובבים אתכם, לא משנה איך יראה המותג שלכם ועד כמה הוא יהיה מושקע, אף אחד לא יבוא לקנות אותו. מיומנות המכירה התפתחה עוד משחר ההיסטוריה. לאורך הדורות והתקופות הרבות אנשים עסקו במכירות, אז מה השתנה היום? התשובה לכך היא: הטכנולוגיה! בימינו כבר לא חייבים ליצור קשר עם כל לקוח בנפרד כדי למכור לו מוצר מסוים. כל שעליכם לעשות זה לפנות לחברה מוצלחת אשר תבנה עבורכם קמפיין פרסומי מנצח – ובעזרת פרסום גוגל ופייסבוק הרחב, העסק שלכם ייחשף למאגר לקוחות פוטנציאלי אשר יוכלו לרכוש את מוצרי החנות שלכם ללא יצירת קשר ישירה איתכם. 

זקוקים לייעוץ בתחום העסקים והמכירות?

חברת  KRATZA הינה חברה לפרסום ושיווק עסקים בכל פלטפורמות האינטרנט השונות. חברתנו מתמחה במתן ייעוץ עסקי עבור בעלי עסקים שמעוניינים להגיע לקהל לקוחות רחב. אצלנו לא חייבים לדעת למכור! תפנו אלינו לקבלת ייעוץ ואנחנו נסביר לכם כיצד לבנות את העסק שלכם גם אם אתם לא תותחי מכירות מרשימים! KRATZA מזמינה אתכם ליצור קשר עם נציג הייעוץ העסקי שלנו – אנחנו מתחייבים לאתר עבורכם את הלקוחות הנחשקים ביותר על ידי קמפיין שיווקי מנצח בכל רשתות האינטרנט השונות כגון: גוגל, פייסבוק ואינסטגרם.

גלילה לראש העמוד

מדריכים באמת!

למה כדאי לכם להצטרף לקהילה שלנו?