האם כדאי לרכוש וויקס פרימיום? – כל התשובות לפני שמשדרגים

במדריך הזה אספר האם כדאי לשדרג את אתר הוויקס שלכם לתוכנית בתשלום, אתאר שאלות נפוצות, ואסביר על סוגי התוכניות השונות כדי שתוכלו לבחור את חבילת וויקס פרימיום במחיר המשתלם ביותר עבורכם.
וויקס פרימיום

לאחרונה וויקס ביצעה עדכון לתוכניות וויקס פרימיום, וזה זמן טוב להבין האם כדאי להתאים לעסק שלכם חבילת אתר אטרקטיבית.

אמנם וויקס גם מאפשרת לקהל הגולשים במערכת לבנות אתר בחינם, אבל בפוסט זה נדון ביתרונות ובתוספות שניתנות רק עבור לקוחות פרימיום של וויקס.

מי שעדיין לא מכיר, Wix היא מערכת לבנייה ועיצוב אתר שמתאימה כמעט לכל אחד, כלומר, לא נדרש ידע טכני כדי לבנות אתר בוויקס. למעשה, אם אתם יודעים לעצב ולעבוד קצת עם מצגת Power Point, לא תהיה לכם שום בעיה לבנות אתר ב- wix!

6 סיבות לשדרג לאתר וויקס פרימיום

לאתר פרימיום יש יתרונות משמעותיים בכל הקשור לנוכחות ולנראות המקצועית של העסק שלכם באינטרנט:

1. התאמה אישית של שם דומיין

חיבור דומיין שיש ברשותכם או דומיין אחר שברצונכם לרכוש דרך וויקס. בנוסף, אם תשדרגו כל אחת מתוכניות הפרימיום – וויקס תיתן לכם דומיין חינם לשנה! כבר בונוס נחמד 🙂
* דומיין חינם ניתן בכל תוכניות הפרימיום של וויקס מלבד תוכנית "חיבור דומיין"

2. אתר ללא פרסומות 

להבדיל מאתר חינמי בו מופיעות פרסומות של wix בתחתית ובצידי עמודי האתר, באתרי פרימיום לא יופיעו פרסומות של וויקס או כל חברה אחרת.

המשמעות היא: אתר פרימיום נראה ומשדר מקצועיות ורצינות גבוהה יותר של העסק שלכם מאשר אתר חינמי שעלול לשדר חובבניות ותקציב דל.

* אתר ללא פרסומות ניתן בכל תוכניות הפרימיום של וויקס מלבד תוכנית "חיבור דומיין"

3. תמיכת לקוחות פרימיום

לקוחות פרימיום של וויקס מקבלים מענה מהיר יותר לעומת לקוחות חינמיים בכל הקשור לתמיכה טכנית, שאלות ובעיות בהם נתקלו.

4. מעקב תנועת גולשים

רק לקוחות פרימיום יכולים לחבר חשבון גוגל אנליטיקס לאתר שלהם. שימוש במערכת של גוגל אנליטיקס מאפשרת לבעלי האתר לעקוב אחר התנהגות הגולשים בעזרת דוחות שימושיים ומידע על הביצועים של האתר ובכך לשפר כל הזמן את השירות, המידע והמכירות שיש בו.

5. הגדלת נפח אחסון ורוחב פס

אתרי פרימיום מקבלים נפח אחסון ורוחב פס גדול ומשמעותי יותר לעומת אתרים חינמיים. המשמעות היא שאתם יכולים לאחסן יותר קבצים, מידע ומדיה באתר שלכם – כמו גם אירוח כמות גדולה יותר של גולשים והעברת נתונים באתר.

6. חנות מסחרית

רק משתמשי פרימיום יכולים למכור מוצרים ולגבות תשלום מלקוחות באמצעות אתר וויקס!

שאלות נפוצות על וויקס פרימיום

1. מה זו תוכנית פרימיום?

כל אחד יכול לבנות אתר חינם, אבל רק עם אחת מתוכניות הפרימיום אפשר לחבר דומיין פרטי שלכם, להסיר את פרסומות וויקס מהאתר שלכם ועוד.

רוב תוכניות הפרימיום גם נותנות רישום דומיין חינם לשנה ועוד שוברים לפרסום בגוגל.

2. מה היתרון ברכישת תוכנית לשנה מראש?

תוכנית שנתית (Yearly) בדרך כלל תיתן לכם הנחה של 17% עד 33% לשנה לעומת תוכנית חודשית.

טבלה השוואה: תשלום חודשי מול שנתי

תוכנית פרימיום וויקס תשלום חודשי תשלום שנתי חיסכון
Combo 17$ 13$ 24%
Unlimited 22$ 17$ 23%
Pro 27$ 22$ 19%
eCommerce 28$ 23$ 18%
VIP 47$ 39$ 17%
Enterprise 750$ 500$ 33%

3. איך מקבלים דומיין חינם אחרי רכישת תוכנית?

ברוב תוכניות וויקס פרימיום לשנה, תקבלו גם דומיין חינם. את השובר לדומיין תוכלו לקבל בתום תהליך רכישת התוכנית שבחרתם.

4. האם אפשר לנסות תוכנית וויקס פרימיום בחינם?

כן. אפשר לנסות כל תוכנית פרימיום שתרצו. יש לכם 14 ימים בהם תוכלו לבטל את הרכישה ולקבל את כספכם חזרה ללא בעיות.

5. איך אפשר לקבל כתובת אימייל עסקית?

כאשר יש לכם דומיין שלכם, תוכלו לחבר אליו כתובת אימייל "עסקית" עם סיומת הדומיין דרך G Suite של גוגל.

6. באיזה תוכניות פרימיום אפשר לקבל שוברים לפרסום חינם?

בחלק מתוכניות וויקס פרימיום לשנה תוכלו לקבל שוברים לפרסום קמפיינים ממומנים של גוגל ובינג כדי לקדם את האתר שלכם.

הבדלים בין תוכניות פרימיום

בחלק הזה תוכלו לראות מה כוללות תוכניות וויקס פרימיום השונות, ולהבין איזו מהן הכי מתאימה לאתר העסקי שלכם.



Connect Domain

תוכנית חיבור דומיין בסיסי היא תוכנית שההבדל העיקרי בינה לבין אתר חינמי, הוא בסך הכל היכולת לחבר את הדומיין הפרטי שלכם לאתר.

תוכנית זו יכולה להתאים למי שיש אתר אישי בלי יותר מידי תנועה, אתר אשר מיועד למטרות אירועים או פרסומים פרטיים ופנימיים המיועדים לקבוצה או קהל קטן כמו למשל:

מגמה מקצועית בבית ספר, אתר חתונה, אתר של תנועת נוער, אתר משפחתי וכד'.

Combo

תוכנית אתר אישי יכולה להתאים להרבה בעלי עסקים או פרילנסרים בתחילת דרכם, אלו שעדיין אין להם המון תנועה או לא צריכים המון תנועה באתר.

למעשה אתר מסוג Combo יתאים לעצמאים שמתייחסים לאתר שלהם כ-"כרטיס ביקור" כאשר הם מעוניינים להפנות אליהם לקוחות לקבלת מידע נוסף על השירות שהם מספקים.

למשל: מורה ליוגה, תזונאית קלינית, מדריך פילאטיס, מאלף כלבים ועוד.

טיפ על! כאשר אתם בונים אתר חדש ואתם עוד לא יודעים או בטוחים בכמות התנועה שתגיע לאתרכם (בכל זאת לוקח לא מעט זמן להביא תנועה לאתר), בחרו בתוכנית Combo – היא המשתלמת ביותר.

זכרו שאתם תמיד יכולים להחליף בעתיד לתוכנית פרימיום אחרת במידה ותזדקקו לעוד משאבי מערכת באתר. כך יוצא שאתם משלמים רק בעבור השימוש האמיתי שאתם צריכים.

קחו בחשבון שוויקס גם תדאג ליידע אתכם כאשר אתם מגיעים לניצול משאבי תוכנית ה- Combo, כך שתדעו איפה אתם עומדים ותוכלו לקחת החלטה בהתאם.

Unlimited

תוכנית יזמים ופרילנסרים מוגדרת כתוכנית הכי פופולרית ב-וויקס, אבל אם הפנמתם את הטיפ הקודם – אל תתחילו ישר מתוכנית זו.

בכל זאת בתוכנית "ללא הגבלה" יש יתרון בכך שלאתר מוקצה רוחב פס ללא הגבלה (רוחב פס גבוה משפיע לחיוב על מהירות האתר, כמות הגולשים באתר בו זמנית, מהירות העברת נתונים ועוד) ונפח אחסון משמעותי לקבצים שאתם יכולים להוסיף לאתר שלכם.

תוכנית "אנלימיטד" יכולה להתאים לבעלי עסקים עם תנועה שוטפת באתר ותתאים לסוגי עסקים כגון: אתר ללימודים אקדמאיים או קורסים מקצועיים, בלוג עדכני עם קהל קוראים קבוע, אתר חדשותי, אתר אומנותי פופולרי וכו'.

eCommerce

תוכנית חנות מסחרית מתאימה לעסק או עצמאי\ת המעוניינים למכור מוצרים דרך האתר. וויקס לא לוקחת עמלה על שום מכירה, העמלות היחידות שתשלמו הן לנותן שירות הסליקה בו תבחרו (פייפאל, כרטיס אשראי וכו').

אני ממליצה לכם לבחור בתוכנית של אתר מסחרי בוויקס רק אם יש לכם כמות מוצרים לא גדולה במיוחד (לא מאות ואלפי מוצרים) וכל מוצר מגיע עם תכונות ייחודיות לו.

לדוגמא: אתר למכירת פריטים אומנותיים\ייחודיים, אתר למכירת כלי נגינה, אתר למכירת פריטי וינטג', אתר למכירת מוצרי בוטיק ועוד ועוד. בכל מקרה של סוג אתר אחר, כדאי לשקול פיתרון של חנות מסחרית אחרת.

VIP

בתוכנית ה- VIP של וויקס תקבלו את כל מה שמוצע בתוכנית ה- eCommerce ובנוסף עוד כלים מתקדמים לפרסום ושיווק העסק שלכם בסביבת האונליין.

קהל היעד הוא אותו קהל כמו בתוכנית ה- eCommerce, רק עם עוד כמה בונוסים בחינם של יצירת קמפיינים שיווקיים ודיוור באימייל, ובדיקת תקינות האתר על ידי המומחים של וויקס.

האותיות הקטנות שכדאי לקרוא:

  • המחירים המוצגים לחודש מתייחסים לתשלום שנתי מראש עבור התוכנית שבחרתם. במידה ותבחרו לבצע תשלום עבור אתר פרימיום חודש בחודשו, עליכם להתעדכן במחיר החודשי המלא של כל תוכנית.
  • אפליקציות טפסים וקידום אתר וכן דומיין חינם למשך שנה, יינתנו רק ברכישה שנתית לאחת מתוכניות הפרימיום.
  • סיומות זמינות של דומיינים שניתן לקבל או לרכוש דרך וויקס: com, net, org, info, biz, rocks, pictures, uk, space, club, xyz. כמובן שניתן לחבר סיומות נוספות לאתר וויקס שלכם כמו co.il, אבל תצטרכו לרכוש אותן אצל רשם דומיינים אחר.
  • בתוכנית: "חיבור דומיין בסיסי" ניתן לחבר דומיין אישי שלכם, אבל עדיין יוצגו פרסומות של וויקס באתרכם

וויקס פרימיום – הבחירה הנכונה עבורכם

מקווה שאחרי שקראתם בעיון למה כדאי לשדרג לאתר וויקס WIX פרימיום ואיזו תוכנית כדאי לכם לבחור, אתם כבר לא מבולבלים ויכולים להחליט בקלות על תוכנית אתר הפרימיום עבור העסק שלכם.

יש לכם שאלות נוספות? כתבו לנו בפורום ונשמח לעזור 🙂

גלילה לראש העמוד

בא לך לנסות את וויקס בחינם למשך שבועיים?

מדריכים באמת!

למה כדאי לכם להצטרף לקהילה שלנו?