מה זה אחסון קבצים בענן?

אחסון קבצים בענן

מה זה אחסון קבצים בענן ומדוע כדאי להשתמש באחסון קבצים אונליין?

ראשית, כדי להסיר דאגה מלבכם, נסביר מה הכוונה באחסון קבצים בענן (או במילים פשוטות, אחסון קבצים באופן מקוון באינטרנט): אחסון קבצים בענןכאשר הקבצים שלכם שמורים בשרת חיצוני שאינו תלוי במחשב הפיזי שלכם, מקרים בהם המחשב נהרס – הארדיסק הלך, ספק כוח נשרף, קפה נשפך ועוד אסונות שיכולים לקרות למחשב היקר שלנו, כבר לא יטרידו אתכם. לפחות לא במובן של איבוד מידע. כאשר אתם שומרים את הקבצים על שרת בלתי תלוי, אף מכשיר (מחשב נייח, נייד ומכשיר סלולרי) איננו יכול לאבד מידע.

שנית, שימוש באחסון און ליין מאפשר לכם גישה מכל מקום לקבצים שלכם. זה אומר מכל מכשיר המחובר לאינטרנט! תארו לעצמכם שאתם מטיילים בחו"ל ועליכם לבדוק לפתע קובץ חשוב שכתבתם במחשבכם בבית, או אפילו לשמוע שיר מסויים, או לצפות בתמונה נחשקת ועוד ועוד. אם הקבצים שלכם מאוחסנים בענן, אתם יכולים לגשת אליהם גם מהמכשיר הסלולרי, לצפות בהם לערוך אותם או ואפילו להורידם למכשיר עצמו.

סיבה נוספת היא שיתוף הקבצים. רוב החברות המספקות שירות אחסון ענן, מאפשרות ליצור תיקיות משותפות, כך שלמעשה כל אחד יכול לפתוח תיקיה ולאחסן בה קבצים שגם אחרים יכולים לצפות בהם. כך בקלות ניתן לשתף תמונות עם המשפחה, תיקיות עבודה עם מסמכים שנוצרים על ידי מספר עובדים ושיתוף מידע בין אנשים בעלי תחומי ידע דומים.

עולם אחסון המידע המקוון מתקדם ומשתכלל מיום יום, יותר ויותר אנשים מאחסנים את הקבצים שלהם און ליין.   ישנן מספר חברות מובילות המספקות שירותי אחסון ענן ומציעות אפשרויות שונות המתאימות לצרכים משתנים של הלקוח.

גלילה לראש העמוד

מדריכים באמת!

למה כדאי לכם להצטרף לקהילה שלנו?