מה זה אלמנטור – מדור שאלות (ותשובות) פופולריות

מה זה אלמנטור - שאלות ותשובות פופולריות
מה זה אלמנטור - שאלות ותשובות פופולריות

במדור הזה אציג לכם את כל השאלות הכי נפוצות וחשובות כדי שתבינו מה זה אלמנטור ומה צריך לדעת לפני שאתם מתחילים לעבוד עם התוסף. אחרי שתקראו את התשובות, תהיו מוכנים לצאת לדרך ולקחת את אתר הוורדפרס שלכם לשלב הבא…

מדור שאלות ותשובות על אלמנטור

אלמנטור הוא תוסף ייעודי לאתרי וורדפרס, שעוזר לעצב ולבנות אתרים עם עורך ויזואלי (גרירת אלמנטים לאזורים שונים ברחבי האתר). אפשר לקרוא בהרחבה על היכולות של התוסף וגם למי כדאי לעבוד עם אלמנטור.

אלמנטור פרו מציע גירסה רחבה יותר של שימושיות לעומת הגירסה החינמית. יותר וידג'טים, יותר תבניות, יותר גמישות בהגדרות העיצוב ויותר אפשרויות עריכה וניהול העיצוב באתר. אלמנטור פרו גם כולל בתוכו פיצ'רים כגון: פופאפים, טפסים ועוד לא מעט כלים מתקדמים. 

שימו לב שלא מעט מהכלים והאפשרויות שציינתי, הם כלים שדורשים התקנה של תוספים חיצונים והם עולים כסף במידה ותרצו להשתמש בהם. אבל, אם תבחרו לרכוש אלמנטור פרו, הכל כבר כלול בפנים ללא עלות או התקנה נוספות

אלמנטור רגיל (חינם) – מורידים את התוסף באתר הרשמי של אלמנטור.

אלמנטור פרו (בתשלום) – במידה ואתם מעוניינים באלמנטור פרו, עליכם להוריד גם את התוסף של אלמנטור פרו באתר הרשמי.

  • שימו ❤️ – אם אתם רוצים להפעיל את אלמנטור פרו, עליכם להתקין את שני התוספים: אלמנטור רגיל + אלמנטור פרו.

יש לא מעט פוסטים ברשת עם תוצאות ניסויי מהירות של אתרים עם תוסף אלמנטור. זכרו שאי אפשר להתייחס לזה כעל עובדה מוחלטת, כי לכל אתר יש את הדרישות שלו, תוספים שונים, שרתים שונים שעליו הוא מותקן ועוד גורמים שמשפיעים על מהירות האתר.

יחד עם זאת, נביא לכם את ההמלצות שלנו לתבניות חינמיות שעובדות מצויין עם אלמנטור והן מומלצות על ידי צוות אלמנטור בעצמם (לחצו כאן לצפייה ברשימה המלאה).

  1. Hello
  2.  OceanWP 
  3. Astra Theme

כל עוד התבנית עומדת בהגדרות הקוד של וורדפרס, היא תעבוד עם אלמנטור ללא כל בעיה.

תמיכה אישית במייל (לקוחות פרו בלבד)לחצו לפתיחת כרטיס תקלה
זמן תגובה של צוות התמיכה הוא בד"כ מספר שעות עד יום.

מדריכי טקסט לעיצוב עם התוסףלחצו לקריאת המדריכים

סרטוני הדרכה עם הדגמה צעד אחר צעד לעיצוב עם התוסף לחצו למעבר לערוץ יוטיוב

פורום שאלות ותשובות – במידה ואתם משתמשי אלמנטור בגירסת חינם, לא תוכלו לקבל תמיכה אישית, אבל כן תוכלו להיעזר בפורום של תוסף אלמנטור בוורדפרס.

אלמנטור בגירסת הבסיס הוא חינם. לחצו להורדת התוסף.

אלמנטור פרו בגירסה המורחבת לעיצוב אתרים, הוא בתשלום. לחצו להורדת התוסף.

מחיר חבילות אלמנטור פרו:

חבילה אישית (Personal) – עבור אתר בודד. מחיר: 49$ + מע"מ. סך הכל 57.33$

חבילה פלוס (Plus) – עבור 3 אתרים. מחיר: 99$ + מע"מ. סך הכל 115$.83

 חבילת מומחה (Expert) – עבור 1000 אתרים. מחיר: 199$+ מע"מ. סך הכל 232.83$

  • המחירים מתחדשים מידי שנה. במידה ותבחרו לא לא לחדש את הרישיון בתום השנה, אלמנטור פרו ימשיך לעבוד באתר שלכם, אבל לא תקבלו תמיכת פרימיום, תבניות חדשות ועדכונים של התוסף.
  • קראו על ההבדלים בין אלמנטור בסיס לאלמנטור פרו

מחירים של אלמנטור פרו

באתר הרשמי של אלמנטור קיים מרכז תמיכה עם המון דוגמאות בטקסט, תמונות וסרטוני הדרכה שאפשר ללמוד מהם בצורה טובה מאוד איך לעצב אתר עם אלמנטור. תוכלו גם לפרסם שאלות בקהילה או לפתוח קריאת שירות לצוות התמיכה (אם אתם משתמשי פרו).

כן. באלמנטור תמצאו המון תבניות מעוצבות ומוכנות לשימוש מיידי, אותן תוכלו להוסיף לכל סוג עמוד באתר. למשתמשי אלמנטור גירסת חינם יש מספר מוגבל מאוד של תבניות לשימוש. למשתמשי אלמנטור פרו כל התבניות נגישות.

אלמנטור יודע לעבוד כמעט עם כל תוסף חיצוני אחר שיש לכם באתר. במידה ואתם נתקלים בבעיה כלשהי עם אחד התוספים שלכם, אתם יכולים ליצור קשר עם התמיכה של אלמנטור.

אלמנטור מותאם לשפה בה מופעלת מערכת הוורדפרס שלכם. כלומר, אם אתר הוורדפרס שלכם הותקן בשפה העברית, גם אלמנטור יציג לכם את האלמנטים, הוידג'טים וההגדרות העיצוביות בעברית.

יש לכם שאלות נוספות על אלמנטור? כתבו לנו בפורום ונשמח לעזור 🙂

גלילה לראש העמוד

מדריכים באמת!

למה כדאי לכם להצטרף לקהילה שלנו?