מה עדיף: אתר מותאם, רספונסיבי או אפליקציה?

מה עדיף, אתר מותאם, רספונסיבי או אפליקציה

מה עדיף, אתר מותאם, רספונסיבי או אפליקציה

לא מעט בעלי עסקים המעוניינים להרחיב את שיווק המוצר או השירות שלהם בעולם הדיגיטל, מתחבטים בסוגיית המובייל, ולא בטוחים מה עדיף: אתר מותאם, רספונסיבי או אפליקציה? באיזו פלטפורמה כדאי להשקיע ומה בדיוק היתרונות והחסרונות של כל אחת. אז לפני שאתחיל להשוות – אספר בכמה מילים על כל אחת משלושת פלטפורמות המובייל הפופולריות הקיימות כיום בשוק:

1. אתר מותאם

הוא אתר אינטרנט לרוב מבוסס HTML (ממש כמו בגירסת אתר דסקטופ רגיל), רק שהוא יותר מתומצת ודחוס מבחינת מידע לגולש במטרה להקל עליו לנווט ולקבל מידע מהיר וזמין וגם כדי לגרום לו לבצע פעולת המרה מהירה כלשהי. מקובל לשים באתר מותאם פרטים או תוכן הכרחיים הקשורים למותג\מוצר\שירות, כמובן פרטי יצירת קשר להתקשרות מהירה, טופס כלשהו למילוי ע"י הגולש וכפתורי שיתוף. (קראו בהרחבה מדוע אתם צריכים אתר מותאם למובייל)

2. אתר רספונסיבי

הוא אתר שפשוט לוקח את האתר המקורי ופשוט מתאים ומקטין אותו באופן אוטומטי לגודל של מסכי סלולר.

3. אפליקציה (Native)

היא למעשה תוכנה שתוכננה באופן ספציפי ומותאם לגולשים, ומציעה להם תקשורת, טכנולוגיה וביצוע ופעולות מתקדמות הרלוונטיות לשירות שמוצע באותה אפליקציה.

אז מה עדיף: אתר מותאם, רספונסיבי או אפליקציה?

חשוב שתדעו: אין יותר טוב או פחות טוב כאשר אנו בוחנים פלטפורמות של מובייל, יש: מה הכי מתאים לעסק שלי? כמה כסף אני מוכן\ה להשקיע? מיהו קהל היעד שלי? כמה זמן ייקח לפתח אתר או אפליקציה? אילו משאבים נדרשים על מנת לתפעל באופן שוטף פלטפורמה כזו או אחרת ופרמטרים נוספים.

על כל השאלות האלו אני אענה בטבלת ההשוואה הבאה:




[ws_table id="4"]
מקווה שהמידע שקראת עזר לך להבחין טוב יותר בין סוגי הטכנולוגיות השונות המוצעות לשיווק במובייל, ועכשיו יהיה לך קל יותר לדעת באיזו דרך לשווק את המוצר, המותג או השירות שלך – תוך שיקולי יתרונות וחסרונות שיש בכל טכנולוגיה. בהצלחה בדרכך הסלולרית החדשה! 🙂

גלילה לראש העמוד

מדריכים באמת!

למה כדאי לכם להצטרף לקהילה שלנו?