מחולל עמודי נחיתה

מחולל עמודי נחיתה Pagewiz

מהו עמוד נחיתה?
בעולם העסקים המקוון, רוב השיווק מתרחש בזירות תוכן ופרסום שונות. עמוד נחיתה הוא למעשה דף אינטרנטי  שמגיעים אליו מכל מקור אשר מפנה לאתר שלך כמו למשל: קמפיין רץ בזירת פרסום כלשהי, אתר מפנה, פרסום או קידום אוף ליין ואפילו העמוד הראשון אליו מגיעים באתר שלך נחשב עמוד נחיתה! בדרך כלל מטרת עמוד הנחיתה היא להעביר מסר או למכור מוצר ספציפי ללקוח, ולגרום לו ליצור קשר עם המפרסם או להשאיר לו פרטים בדף האינטרנטי. פעולה זו של יצירה או השארת פרטים של הלקוח למפרסם, נקראת בעגה המקצועית: המרה או ליד (Lead). מי שבדרך כלל ישתמש בדפי נחיתה, אלו אנשי קידום אתרים, בעלי עסקים, משרדי פרסום ומשווקים עצמאיים – שמריצים קמפיינים פרסומיים ברשת ומעוניינים לפרסם את המוצרים והשירותים שלהם, כדי להגדיל הכנסות בזמן קצר יחסית.

עבור ישירות למדריך ליצירת עמודי נחיתה לאתרי אינטרנט

הזינו את הקוד שלנו: electmoris2013 לקבלת הטבה מורחבת לתקופת הניסיון במערכת וקבלו 2 עמודי נחיתה וחשיפה ל- 2000 יוניקים בחינם
קיימים ברשת מגוון ארגונים, אנשי מקצוע (מעצבים, מתכנתים) אשר נותנים שירותי פיתוח של עמודי נחיתה. בנוסף, ישנם גם כלים אוטומטיים לפיתוח עמודי נחיתה- חלקם טובים יותר וחלקם טובים פחות. מחיר של עמוד נחיתה בפיתוח של איש מקצוע, יכול לנוע מכמה מאות שקלים ועד לאלפי שקלים לעמוד נחיתה בודד. הכל תלוי במורכבות של עמוד הנחיתה, בדרישות הלקוח וכמובן בתמחור שלו על ידי בונה או מחולל עמוד הנחיתה.

כמה מהיתרונות המשמעותיים בשימוש במחולל עמודי נחיתה לעומת פיתוח על ידי איש מקצוע הם: מחיר נמוך (בד"כ עשרות שקלים לחודש עבור יצירה של דפי נחיתה רבים), תפעול פשוט וללא תכנות, עריכה מהירה של שינויים, שליטה בלעדית והעלאה לאוויר לפי תזמון של הלקוח עצמו. למעשה, אם אתם מעוניינים להעלות עמודי נחיתה סטנדרטיים, מעוצבים שמטרתם "לעשות את העבודה" ולהביא לידים, מחולל דפי נחיתה זה הפיתרון האולטימטיבי עבורכם. במידה ואתם כן מעוניינים בעמוד נחיתה מורכב מבחינה עיצובית ואינטראקטיבי, ישנם מחוללים שנותנים פיתרון גם לזה, באמצעות הוספת קוד חיצוני לתבנית דף הנחיתה – מה שמניב מצד אחד עמוד נחיתה עשיר ומתוחכם, ומצד שני לא גורם לכם לאבד שליטה או כסף רב על יצירתו.

אחד הכלים המתקדמים והיעילים שנתקלתי בהם ליצירת עמודי נחיתה, הוא Pagewiz. מדובר בחברה ישראלית שפיתחה כלי פשוט להפליא ליצירת עמודי נחיתה בסיסיים ומורכבים כאחד! החברה מספקת פלטפורמה שבאמצעותה ניתן לגרור אלמנטים, לערוך ולעצב אותם וזה אפילו יותר פשוט מכתיבת מסמך ב-word. אז לפני שאציג לכם כיצד להשתמש במערכת וארחיב על , קודם כל פתחו חשבון ב- Pagewiz ונסו את המערכת בחינם למשך 30 יום.

pagewiz_hp_090713

אם יש לכם שאלות נוספות, אתם מוזמנים לפרסם אותן במערכת הפורומים שלנו ולקבל את ההמלצות והסיוע שלנו.

גלילה לראש העמוד

מדריכים באמת!

למה כדאי לכם להצטרף לקהילה שלנו?