מתחילים מאפס: המדריך המלא לבניית אתרי וורדפרס

צריכים אתר מקצועי לעסק שלכם? מעוניינים להתחיל לנסות לבנות אתרים עבור אחרים? אפשרות מצוינת שעומדת לפניכם היא בנייה של אתר בעצמכם במערכת וורדפרס, כיום הפלטפורמה הפופולרית ביותר לבניית אתרים שידועה בעיקר בזכות הקוד הפתוח וקלות השימוש היחסית בה. כמו כל דבר אחר, גם וורדפרס זה משהו שאפשר להתמקצע ובוני האתרים הטובים ביותר שולטים בפלטפורמה ביד רמה ומכירים כל פיצ׳ר קטן ושולי ככל שיהיה.

גם מתחילים וחסרי כל ניסיון בתחום יוכלו ללמוד במהירות את העיקרים החשובים ולבנות אתר לא רע, לפחות בתור התחלה. ולכן, הבאנו כאן לכם את המדריך המלא אך המתומצת לבניית אתר וורדפרס. נעבור על השלבים הבסיסיים ומכאן תוכלו להעמיק בעצמכם ולהבין איך מתבצע כל שלב בדיוק. ואם אתם מחפשים עבודה מהירה ומקצועית יותר, אז שנייה לפני שנתחיל יש לנו גם פתרון בעניין הזה. 

המומחים בבניית אתרים בוורדפרס

בנייה בוורדפרס היא הרבה יותר מעיצוב יפה של אתר והעלאה שלו לאוויר. התהליך צריך לקחת בחשבון את חווית המשתמש, את הנגישות של האתר, ההתאמה שלו לקידום אורגני SEO והשפה השיווקית שהוא מבטא. בדיוק בגלל זה, אם אתם מחפשים אתר איכותי תוך זמן קצר, לא כדאי להתפשר על שירות בניית אתרי וורדפרס מקצועי ועדיף להשאיר את הניסיונות והמשחקים עם הפלטפורמה לזמן אחר.

Web3D היא אחת מחברות בניית האתרים הוותיקות ביותר בישראל ונחשבת לאחת הטובות שבהן עד היום. היא מציעה את מגוון שירותי דיגיטל שיוכלו לקחת את העסק שלכם לשלב הבא.  

בניית אתרים בוורדפרס צעד אחר צעד

אז אחרי שאתם יודעים שעומדת לפניכם האפשרות לבניית אתרים ע"י שירות מקצועי, נעבור למדריך שלנו:

רכישת דומיין ואחסון

עוד לפני שתתחילו לבנות אתר עליכם לרכוש דומיין לאתר, כלומר את הכתובת של האתר שלכם. לאחר מכן יש לרכוש שטח אחסון מחברת אחסון כלשהי שמתאימה לציפיות ולדרישות שלכם ואז יש להכניס את האתר שלכם עם הדומיין לאחסון. 

התקנת וורדפרס

מכאן יש להתקין את פלטפורמת וורדפרס על המחשב. ניתן לעשות זאת בדרך כלל גם דרך האחסון ואז מקבלים בעצם דף חלק ואת ממשק העריכה של וורדפרס. 

הגדרות ראשוניות

בשלב הזה יש להגדיר מספר הגדרות ראשוניות. זה לא מסובך במיוחד: קראו את הפרטים ובחרו אם להישאר עם ברירת המחדל או לשנות הגדרות (שפות, מיקומים וכן הלאה). 

מורידים תבניות או בונים אתר מאפס

 יש שתי אפשרויות כשבונים אתר בוורדפרס. הראשונה היא לבנות אתר מאפס והשנייה היא להתבסס על תבניות קיימות. בתור מתחילים אנו ממליצים לכם להתחיל עם תבנית כלשהי שקרובה לאתר שאתם רוצים לעצב ולאט לאט ללמוד את הכלים השונים. 

התקנת פלאגינים

יש הרבה מאד פלאגינים (תוספים) לוורדפרס שלכל אחד מהם יש תפקיד שונה והמטרה היא להפוך את האתר ליותר נוח ונגיש. זה הזמן לחפש את התוספים הרלוונטיים עבורכם, להשתעשע קצת עם האופציות השונות ולהתקין כמה שמתאימים במיוחד. 

ייבוא דאטה

תמונות, עמודים, סליידרים, סרטונים – למעשה כל מה שכלול בתבניות שתבחרו לעלות לאתר לעמודים השונים. יש לייבא את הדאטה ממקור חיצוני (מהמחשב למשל או מאחסון ברשת) ולהתאים כל אלמנט למקום שלו. 

לא בטוחים? פונים למומחים

אז אם יש לכם פנאי להשתעשע ולנסות לעשות זאת בעצמכם, ואם האתר הזה הוא לא קריטי לפרנסה שלכם באופן מיידי, אפשר בהחלט ללכת על זה ולנסות לבנות בעצמכם. אם זה לא המצב עדיף שתהיו בצד הבטוח של המשוואה ואנו ממליצים בחום על עבודה עם בוני אתרים מקצועיים ומנוסים ושירותים מתקדמים כמו שמציעה חברת Web3D. בהצלחה!

גלילה לראש העמוד

מדריכים באמת!

למה כדאי לכם להצטרף לקהילה שלנו?