פרסום בלינקדאין – מה החשיבות ומה הם הכלים הדרושים

חברות, אנשי עסקים ומומחים מקצועיים רבים מוצאים את עצמם בשנים האחרונות בניסיון ליצור תדמית אמינה ברשתות החברתיות הכלליות. יחד עם זאת, ככל שתחומי העיסוק הופכים לנחשבים יותר, כך החשיבות של תהליך פרסום בלינקדאין עולה מדרגה בצורה משמעותית. הרשת החברתית המקצועית, כבשה את העולם והיא היום כלי עבודה חיוני בחייהם של אנשי גיוס, חברות וגורמים מקצועיים בתחומים רבים. על כן, חשוב להכיר את המנגנון שמאחורי תהליך פרסום בלינקדאין, כפי שהוא בא לידי ביטוי בקרב אנשי הפרסום המיומנים.

עקרונות הייסוד לתהליך פרסום בלינקדאין

בשונה מהעבודה על רשתות חברתיות כלליות יותר, פרסום בלינקדאין הוא תהליך עבודה המבוסס על יצירת תדמית מקצועית ומהימנה. ועל כן, ישנם כמה עקרונות ייסוד חיוניים המניעים את תהליך העבודה שלכם בפרויקט:

  1. תיאורים מקצועיים – כבר בעת הקמת עמוד החברה שלכם, ראוי להשקיע כמה שיותר זמן ומחשבה בטקסטים. רשמיות היא שם המשחק בלינקדאין ואתם רוצים להציג את הפעילות שלכם בצורה מושכת ומעניינת שתגרום לתנועה משמעותית של לקוחות ומתעניינים.
  2. פנייה לשיתופי פעולה – אחת מהדרכים הכי טובות להניע גורמים שונים לפעולה בלינקדאין הוא ליצור תנאים לפנייה לשיחה פרטית. בכל פרסום של העסק שלכם ראוי לציין כי אתם תשמחו לשוחח גם באופן פרטני, ואם למשל מדובר על מועמד מאוד אטרקטיבי שאתם רוצים להשיג, ראוי להניע קמפיין בפנייה אישית.
  3. פרסומים מלאי תכנים – כמו בפייסבוק, גם בתהליך פרסום בלינקדאין ניתן להעלות פוסטים. ההבדל היחידי הוא התכנים. בלינקדאין הציפייה היא לראות תכנים המתייחסים לנושאים מקצועיים, כמו פיתוח מוצרים או שירותים חדשים, ולאו דווקא פרסומים הקשורים להתנהלות חברתית בחברה שלכם.
  4. עדכון עמוד הפרופיל – אחת לתקופה, מומלץ לבצע עדכון לעמוד הפרופיל. פרטי או עסקי, עמוד הפרופיל הוא תמונת המראה של תהליך ההתפתחות העסקית שלכם, ועל כן הוא חייב להיות עדכני, רלוונטי, מעניין ומיוחד במינו. ככל שתצליחו לשמור על עמוד לינקדאין מעניין יותר, כך תהליך הפרסום יניב תוצאים אפקטיביים ומשמעותיים יותר. 

ניהול מקצועי – מוביל לשיתופי פעולה פוריים

אחרי שמתקיימים היסודות להקמת עמוד מעניין בלינקדאין. ניתן להתחיל להשקיע משאבים בתהליכי פרסום מקצועיים. בין שמדובר על תהליך פרסום ממומן ובין שמדובר על פנייה לקהלי יעד בצורה אורגנית, היכולות תלויות בניסיון של אנשי מקצוע מיומנים שפועלים בלינקדאין ויכולים לסייע לכם לקדם את המטרות שלכם. ככל ואתם נכונים ליצור באזז ועניין סביב צרכי החברה שלכם, כך יהיה יותר קל ונוח למצוא מענה לדרישות גיוס או קשרים מקצועיים עם חברות ונותני שירותים אחרים, על בסיס היכולות של פרסום בלינקדאין. ועל כן מומלץ לתת לאנשי המקצוע את הכוח לסייע לכם בתהליך העבודה ולהתאים בשבילכם את האסטרטגיות ההולמות לדרישות וליכולות הכלכליות של העסק שלכם.

גלילה לראש העמוד

מדריכים באמת!

למה כדאי לכם להצטרף לקהילה שלנו?