פתרון תקלות נפוצות בגוגל דרייב

פתרון תקלות נפוצות בגוגל דרייב

גוגל דרייב היא אפליקציה ותוכנה מקוונת שניתן באמצעותה לגבות קבצים ותיקיות, ולעבוד עליהם באופן סינכרוני עם משתמשים נוספים. היתרון המרכזי בשימוש בגוגל דרייב הוא יצירת סביבת עבודה ונהלי עבודה מאורגנים ויעילים. לעתים אתם עשויים להיתקל בהודעות שגיאה או בעיות סינכרון של קבצים. לכן יצרנו עבורכם מדריך פתרון תקלות נפוצות בגוגל דרייב. עברו על הסעיפים, אתרו את התקלה שלכם ובצעו את הפעולות המהירות לפתרונה!

פתרון תקלות נפוצות בגוגל דרייב

1. אין מקום בגוגל דרייב. אם אתם מקבלים הודעה שדרוש אחסון נוסף (more online storage) אבל תיקיית גוגל דרייב שלכם לא באמת מכילה קבצים שממלאים את כל המכסה המוצעת, בדקו את "פח האשפה" (Trash) והסירו לצמיתות קבצים ותיקיות שאתם לא משתמשים בהם יותר. זכרו שגם קבצים באשפה תופסים לכם נפח אחסון בתיקיית הגוגל דרייב.

קחו בחשבון שייתכן ובאמת אין לכם מספיק נפח אחסון לכל הקבצים שלכם והגעתם למכסה שמאפשרת גוגל דרייב בחשבון החינמי שלה (GB15). במידה וזה המקרה, תוכלו לשדרג את חבילת האחסון שלכם בגוגל דרייב בתשלום.

2. תוכנת גוגל דרייב נתקעת. אם קיבלתם שגיאת מערכת שמפסיקה את פעילותה של גוגל דרייב ומופיעה הודעה "An unknown issue occurred and Google Drive needs to quit"בצעו את הפעולות הבאות:
א. צאו מחשבון הגוגל דרייב
ב. הפעילות את תוכנת גוגל דרייב שנית
ג. סנכרנו מחדש את הקבצים

3. סינכרון גוגל דרייב הופסקה. אם הסינכרון של קובץ נתקע לכם באמצע ולא הושלם, פשוט צאו מהגוגל דרייב והפעילו את התוכנה בשנית.

4. חלק מהקבצים לא מסתנכרנים. לפעמים זה קורה. לפיתרון סינכרון הקבצים, בצעו את הפעולות הבאות:
א. הקליקו על אייקון אפליקציית גוגל דרייב במחשב בסרגל הכלים התחתון
ב. בחרו: "View # unsyncable files"
ג. בחרו: Retry All
ג. אם לחיצה על Retry All לא פותרת את הבעיה, סגרו את תוכנת גוגל דרייב ופתחו אותה שוב באמצעות האפליקציה המותקנת על המחשב (בסרגל כלים התחתון במחשב)




5. גוגל דרייב נפסקה באופן בלתי צפוי. אם התוכנה נפסקת מספר פעמים באופן בלתי צפוי מבלי שמופיעות הודעות שגיאה כלשהן, ייתכן ויש בעיה בגירסת גוגל דרייב המותקנת אצלכם במחשב. כדי לעדכן לגירסה החדשה ביותר, בצעו את הפעולות הבאות:
א. הכנסו לממשק גוגל דרייב באינטרנט drive.google.com
ב. בחרו בלינק Download Google Drive בצד השמאלי של הניווט
ג. במהלך ההתקנה של הגירסה החדשה, לחצו על: Yes כאשר אתם נשאלים אם תרצו לעדכן את הגירסה הנוכחית לגירסה חדשה יותר
ד. בחרו תיקיית גוגל דרייב חדשה וסנכרנו את הקבצים שלכם

6. תיקיית גוגל דרייב חסרה. הודעת שגיאה "Your Google Drive folder is missing" מתרחשת לרוב כאשר אתם משנים שם, מזיזים או מוחקים את תיקיית גוגל דרייב מהמחשב שלכם.

אם הזזתם למיקום אחר במחשבכם את תיקיית גוגל דרייב, בצעו את הפעולות הבאות:
א. הקליקו על אייקון אפליקציית גוגל דרייב במחשב בסרגל הכלים התחתון
ב. בחרו: Error – Google Drive folder is missing
ג. לחצו על: Locate Folder
ד. נוווט אל המיקום החדש בו נמצאת תיקיית גוגל דרייב ולחצו: Open
ה. גוגל דרייב תתחבר מחדש באופן אוטומטי

אם שיניתם את שם תיקיית הגוגל דרייב, בצעו את הפעולות הבאות:
א. הקליקו על אייקון אפליקציית גוגל דרייב במחשב בסרגל הכלים התחתון
ב. בחרו: Error – Google Drive folder is missing
ג. לחצו על: Locate Folder
ד. נווטו ומצאו את התקייה של גוגל דרייב שנתתם לה שם אחר ולחצו: Open
ה. גוגל דרייב תתחבר מחדש באופן אוטומטי

אם מחקתם את תיקיית גוגל דרייב, בצעו את הפעולות הבאות:
א. הקליקו על אייקון אפליקציית גוגל דרייב במחשב בסרגל הכלים התחתון
ב. בחרו: Error – Google Drive folder is missing
ג. לחצו: Disconnect Account
ד. הכנסו מחדש לגוגל דרייב. כעת תתבקשו לבחור מיקום חדש לתיקיית גוגל דרייב

זה הכל, מקווים שמצאתם את התקלה ואת הדרך המהירה לפתור אותה במדריך פתרון תקלות נפוצות בגוגל דרייב שלנו.

אם יש לכם שאלות נוספות, אתם מוזמנים לפרסם אותן במערכת הפורומים שלנו ולקבל את ההמלצות והסיוע שלנו.

גלילה לראש העמוד

מדריכים באמת!

למה כדאי לכם להצטרף לקהילה שלנו?