תוכן שיווקי טיפים חשובים

כתיבת תוכן איכותי זו אחת ההשקעות הטובות ביותר שתוכלו לעשות עבור העסק שלכם, אבל, ויש אבל, אינכם יכולים רק לכתוב כמה מילים ולצפות שהעסק שלכם ינסוק מעצמו, עליכם לחשוב ללא הרף כיצד לשפר ולייעל את ביצועי התוכן שלכם.

בין אם אתם חדשים בעולם התוכן, ובין אם ותיקים, תוכו להשתמש בטיפים הבאים ולוודא שהתוכן השיווקי שלכם יעשה פלאים, ויותר מכך, יפיק עבורכם את התוצאות הטובות ביותר שתוכלו לקוות להן.

הגדירו יעדים ספציפיים

כל מאמצי שיווק התוכן שלכם ירדו לטמיון אם לא תהיו ממוקדים. כדי שהתוכן שלכם יעבוד וישיג את המטרות שלשמן נכתב, עליכם להגדיר את היעדים הנכונים. לדוגמא, במקום להתמקד בכתיבת תוכן שיביא מאות קוראים ביום לאתר שלכם, התמקדו ביצירת תוכן שיביא מאות לידים בחודש. לידים יחזירו את ההשקעה על מסעות הפרסום, יסייעו לצמיחת העסק ויהפכו את ההשקעה בתוכן איכותי להרבה יותר משתלמת.

פרסמו את התוכן הטוב ביותר, באופן עקבי

ממש כמוכם, עסקים נוספים מפרסמי תוכן, והכמויות של התוכן שרצות ברשת רק הולכות וגדלות. זה ממש חיוני שתקפידו לפרסם את התוכן הכי טוב שאתם יכולים ליצור, ולהמשיך לעשות זאת באופן עקבי. קחו בחשבון שעדיף לפרסם פוסט אחד איכותי פעם בשבוע, מאשר חמישה פוסטים בינוניים  מדי יום. כאשר התוכן איכותי הוא יבלוט, ויעזור לכם להשמיע את הקול שלכם ולהפוך לאוטוריטה בתחום, כלומר אין מקום לקיצורי דרך.

העריכו את הצלחת התוכן על ידי מעקב ונתונים

אין כאן קסמים, זו תפיסה מוטעית לחשוב שהתוכן שתפרסמו באתר יהפוך לוויראלי מעצמו. למרבה הצער, זה אפילו נדיר. כמשווקי תוכן עליכם לייצר תוכן מעולה אך גם לדעת כיצד למדוד את ההצלחה שלו. השלב הראשון בדרך הוא לשאול את עצמכם אילו יעדים בפועל אתם רוצים שהתוכן שלכם ישיג? יותר לייקים ושיתופים? יותר כניסות לאתר? אחר כך עליכם להשתמש בכלים הנכונים שיעזרו לכם להעריך את ביצועיו של התוכן באופן עקבי, כדי שלא לבזבז זמן יקר וכסף על תוכן שאינו ממלא את ייעודו.

השתמשו מחדש בתוכן קיים

כתיבת תוכן איכותי זהו תהליך שלוקח זמן. וגם אם התוכן סופר איכותי, זה לא אומר שעם רגע פרסומו הוא יחזיר את ההשקעה, זאת בדיוק הסיבה שעסקים משקיעים זמן וכסף בהעלאת תכנים אחת לכמה זמן.

אחרי שהקדשתם זמן רב ליצירת תוכן מושלם וודאו שאתם מפיקים ממנו את המרב. תוכלו לפרסם משפטים קצרים ממנו ברשתות החברתיות, לערוך אותו לסרטון שמציג את נקודות המפתח העיקריות ובכלל, תוכלו להמיר אותו לפורמטים שונים שיגדילו את החשיפה אליו.

לסיכום: תמיד היו עצמכם והשתמשו בקול הייחודי למותג שלכם, כך שהקהל שלכם יזהה אותו ולא משנה היכן הוא מפורסם. והדבר החשוב ביותר הוא לא להפסיק להתנסות באסטרטגיות תוכן חדשות ולהכיר את קהל היעד שלכם, כדי ליצור בדיוק עבורו תוכן נהדר.

גלילה לראש העמוד

מדריכים באמת!

למה כדאי לכם להצטרף לקהילה שלנו?