8 טיפים לבחירת מומחים לקידום אתרים

להחלטה הנכונה בבחירת מומחים לקידום אתרים יש השלכות משמעותיות על עסקים ועל חשבונות בנק עסקיים. ההבדל בין תנופה בתנועה אורגנית לבין ירידה בדירוג בגוגל מסתכם בבחירה בין חברת קידום אתרים שהנציגים שלה מבינים בתחום לבין מומחים בתחום.

אבל שותפות עם מומחים לקידום אתרים שיש להם ניסיון עשיר בתחום והמוניטין שלהם מצוין, מאפשרת לעסקים בכל מגזר להגדיל מכירות ולהקטין את תקציב הפרסום שלהם, כל זאת תוך שיפור חוויית המשתמש. אז לפני שתחתמו על חוזה עם חברת קידום אתרים חדשה, הנה שמונה טיפים שכל בעל עסק צריך לקחת בחשבון.

1. קידום אתרים אינו מתבצע בהנפת מטה קסם, אז כדאי להימנע מאנשי מקצוע שמדברים על התחום באופן מופשט

קידום אתרים, תהליך האופטימיזציה של אתר להנעת תנועה אורגנית הוא תהליך מורכב, מה שאומר שלעתים קרובות הוא אינו מובן נכון. אנשים שטוענים שיש להם תובנות מיוחדות באלגוריתמים של גוגל, או שבונים מיסטיקה סביב קידום אתרים, פשוט משקרים.

קידום אתרים טוב דורש הבנה מעמיקה של אופן הפעולה של מנועי חיפוש, תשומת לב לפרטים ושינויים מתמידים, שכן האלגוריתמים של גוגל משתנים כמעט מדי שבוע. חברת קידום אתרים שמתפארת בהשגת מיקומים גבוהים בגוגל לביטוי 'נעלי ספורט', למשל, צריכה להוכיח שיש לה יכולת וניסיון לקדם גם את הביטוי שאתם רוצים לקדם, כמו 'משקפי ראייה'.

2. קיצורי דרך כמו מילוי מילות מפתח עלולים לגרום לגוגל להוריד את האתר

טכניקות אלו נקראות Black Hat SEO, מכיוון שהן מפרות את כללי גוגל. ברגע שהבוטים של גוגל יגלו שאתם משתמשים בכלים אלה, הם יורידו את האתר שלכם בדירוג, מה שיקטין את התנועה האורגנית.

מומחים לקידום אתרים שטוענים שיש להם ידע מיוחד, נוטים להשתמש בשיטות קידום אתרים של כובע שחור, שבסופו של דבר יגרמו לכם לשלם מחיר גבוה.

3. כדאי שתהיו ספציפיים לגבי המטרות שלכם וחפשו מומחים לקידום אתרים שיידעו להשיג את מטרותיכם

לא משנה מה תעשו, אל תזמינו מומחים לקידום אתרים עם מטרה מעורפלת "להגדיל את התנועה האורגנית". יש סוגים רבים ושונים של תנועות אורגניות, כלומר, הגדלת התנועה אינה מתורגמת אוטומטית להגדלת ההכנסות. כדי להימנע ממונחים מעורפלים, כדאי שתתארו לנציגי חברת קידום אתרים בדיוק את מה שאתם מקווים להשיג באמצעות השירותים שלהם:

  • האם אתם מעוניינים להגדיל את מכירות המוצרים על ידי דירוג למילות מפתח מסוימות?
  • האם אתם מתקשים להפחית את שיעור היציאה מדף הכניסה של האתר?
  • האם אתם מבקשים להגדיל את שיעור ההמרות?
  • האם אתם מעוניינים להגדיל את ההכנסות ממודעות?
  • האם אתם מעדיפים שיהיה לכם קהל רחב או קהל קטן יותר שנשאר יותר זמן ממוצע באתר?
  • האם אתם מחפשים סיוע ביצירת פרופילים חזקים ברשתות החברתיות בהמשך?
  • מעוניינים ליצור תוכן ממומן?
  • או שאתם זקוקים לשירותים אחרים שחורגים משירותים רגילים של קידום אתרים?

4. אל תחפשו בגוגל רק רשימות של 'מקדמי האתרים הכי טובים'. כדאי שתקבלו המלצות

למה לא כדאי לבחור מומחים לקידום אתרים על סמך מידת הדירוג שלהם בגוגל? מיטב מומחי הקידום עסוקים מדי באופטימיזציה של אתרים ללקוחותיהם, ואין להם זמן להשקיע על קידום האתר שלהם.

לחברות הכי טובות יש ברוב המקרים הרבה לקוחות שנשארים איתן לטווח הארוך, ושהפנו את חברי המעגל המקצועי שלהם לאותו שירות. רק חברות שזקוקות ללקוחות חדשים יטרחו לדרג "חברת קידום האתרים הכי טובה בתל אביב", למשל. זה חל גם על מילות מפתח אחרות, כמו "שירותי קידום אתרים הכי טובים" ו"כלי קידום אתרים הכי טובים".

5. חפשו מומחים לקידום אתרים עם ערכי עבודה שמתאימים לכם

לאחר תיאור היעדים וצמצום האפשרויות לכמה מומחים לקידום אתרים, הגיע הזמן לוודא שהחברה שאתם בוחרים לעבוד איתה נוקטת בשיטה ברורה לשרטוט ההתקדמות שלכם לאחר שתתחילו. במילים אחרות, מה המטרה הסופית לדירוג של מילות מפתח ספציפיות?

לפני שתבחרו בחברת קידום אתרים, חשוב שאתם והיועצים שתבחרו בהם חולקים את אותו קו חשיבה כשזה מגיע למדדי ביצועי מפתח שיכולים לחול כמעט על כל היבט של עסק ויכולים להיות שפע היבטים שונים בתוך התחום של קידום אתרים. לדוגמא, לחברה עם מוצר חדש יש יעדים שונים מאשר חברה ותיקה עם קהל לקוחות מבוסס.

6. תנועה אורגנית

כמה אנשים מבקרים באתר שלכם באמצעות חיפוש אורגני? זהו השיקול הכי חשוב בבחירת חברת קידום אתרים. חוץ מזה, כדאי שתבחנו גורמים אחרים כמו:

  • מספר הצפיות הממוצע בדפים.
  • משך הזמן שבו גולשים נשארים באתר.
  • מספר המבקרים הייחודיים.
  • ושיעורי הכניסה לאתר.

7. זמני טעינת עמודים

הזמן שלוקח לדף לטעון ישירות מותאם למהירות שבה אנשים עוזבים את האתר. שיעור היציאה מדף הכניסה, כלומר, המהירות שבה אנשים יוצאים מהאתר שלכם, עולה בתשעים אחוזים כשזמן טעינת הדף עולה מאחת לחמש שניות.

8. בחירת מומחים לקידום אתרים שמתקשרים באופן יעיל

למרות שתהיה לכם גישה לכלים שבהם משתמשים מומחים לקידום אתרים כדי לקדם את האתר שלכם, ככל הנראה לא יהיה לכם את הזמן להקדיש לניתוח כל הנתונים האלה. מסיבה זו, אתם זקוקים לצוות מקצועי שעובד עבורכם מבחינת תקשורת וטיפוח אמון.

זכרו שקידום אתרים הוא תהליך, כך שתוכלו לעבוד עם החברה שתבחרו במשך שנים רבות. גם אם אתם מתכננים לעבוד רק באופן זמני עם חברה חיצונית, עמידה ביעדי התעבורה האורגנית באתר שלכם היא תהליך שלוקח זמן וסבלנות, וכדאי שתבנו יחסי עבודה תקינים.

 

 

שיתוף ב print
שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

עוד תוכן שיעניין אותך:

רוצה עוד מדריכים שווים ישר למייל?

מדריכים פופולריים באתר

מדריכים חדשים באתר

גלילה לראש העמוד

מדריכים באמת!

למה כדאי לכם להצטרף לקהילה שלנו?