פגישות בטוחות בעזרת שליחת תזכורת באימייל
אם אתם קובעים פגישות ביומן עם אנשים נוספים, אתם בטח מכירים את "תופעת השכחה", אותה תופעה שגורמת לאנשים שקבעתם איתם, לא להגיע לפגישה – מה שיכול להוביל להפסד של זמן עבודה יקר או סתם מפח נפש (אם קבעתם מפגש חברתי ומישהו לא הגיע).
לאחרונה כתבתי מדריך איך לתזמן הודעות וואטסאפ שגם הוא מתייחס לשליחת תזכורות אוטומטיות לאנשים שקבעתם איתם פגישה או שאתם רוצים לתזכר אותם בדבר מה. הפעם אדריך אתכם איך לבצע שליחת תזכורת באימייל בעזרת גוגל קלנדר (יומן גוגל).
איך לשלוח אימייל תזכורת אוטומטי לפני פגישה
למען הסדר הטוב, אני ממליצה לכם להגדיר שליחת תזכורות אוטומטיות במייל כבר כאשר אתם יוצרים את הפגישה ביומן. כך תוכלו לדעת שבכל מקרה יישלח מייל לנמענים שמזכיר להם על הפגישה. זה יחסוך לכם לזכור בעצמכם לתזכר אחרים. מקווה שהבנתם 😉
שלב 1: הוספת פגישה ביומן גוגל
- הכנסו ליומן גוגל שלכם.
- לחצו על כפתור Create
- בחלון שייפתח לחצו על הלינק More options
שלב 2: הגדרת שליחת תזכורת באימייל
- הוסיפו את הפרטים על הפגישה: נושא הפגישה, ,תאריך, מיקום, משתתפים ופרטים נוספים
- לחצו על השדה שצמוד לאייקון פעמון ובחרו באפשרות: Email
- לחצו על שדה Minutes ועכשיו תיפתח רשימה של זמן (דקות, שעות, ימים, שבועות) בו אתם צריכים לקבוע מתי בדיוק יישלח האימייל האוטומטי שלכם.
- הגדירו זמן מדוייק בעזרת שדה וגם שדה המספרים הצמוד אליו.
לדוגמא: האימייל יישלח למשתתפים יום אחד לפני מועד הפגישה.
- לחצו על כפתור Save
שלב 3: שליחת פרטי הפגישה למשתתפים
- בחלון הקטן שיקפוץ לחצו על Send
- זה הכל. עכשיו הפגישה תופיע ביומן שלכם, ויום לפני המועד שלה (לפי בחירת הזמן שאני הגדרתי), יישלח אימייל תזכורת לכל המשתתפים.
יש לכם שאלות נוספות? כתבו לנו בפורום ונשמח לעזור 🙂