- This topic has 6 תגובות, 2 משתתפים, and was last updated לפני 7 שנים, 2 חודשים by .
מוצגות 7 תגובות – 1 עד 7 (מתוך 7 סה״כ)
מוצגות 7 תגובות – 1 עד 7 (מתוך 7 סה״כ)
- הפורום 'פורום דרופבוקס (Dropbox)' נסגר לדיונים ולתגובות חדשות.
עמוד הבית › פורום › פורום דרופבוקס (Dropbox) › לא מצליח לסנכרן למחשב
שלום,
משום מה, כאשר אני מנסה להיכנס לחלון שינוי סלקטיבי של תיקיות לסנכרון, החלון נשאר ריק ורושם הודעת: "לא מצליח לתקשר".
המערכת כמובן מרושתת ופעילה. (לפני זמן מה האפשרות הזו פעלה כשורה). אשמח להכוונה. תודה, אריק
שלום אריק, לא הבנתי את השאלה שלך. נסה לפרט את הצעדים שאתה מבצע ואת התקלה שאתה נתקל בה.
נכון להיום לדרופבוקס אין הודעות שגיאה בעברית.
בהצלחה.
שלום מוריה.
כמובן שהתשובות היו באנגלית…
להלן הצעדים:
אני לוחץ על אייקון דרופבוקס שבתחתית המסך- על גלגל השיניים – על preferences – על account – על selective sinc… ואז מופיע לי החלון המוכר כשבראשו dropbox עם הסמל ומתחת באותיות חוורות: Unable to connect. כאן ציפיתי לקבל אפשרות בה אני רואה את כל התוכן של הדרופבוקס שלי אבל לא… (לפני שהתקלה הופיעה, כן יכולתי לבצע ואני מכיר את התהליך.
אנא עזרתך. תודה, אריק
(האם יש אפשרות לשלוח תמונות?)
היי אריק, עכשיו הבנתי את כוונתך.
יכולות להיות מספר סיבות לבעיית ההתחברות שלך בבחירת תיקיות ספציפיות לסנכרון.
ראה את הסיבות הנפוצות לפי האתר של דרופבוקס: https://www.dropbox.com/en/help/9149
בהצלחה!
שלום מוריה.
לא הצלחתי לפתור את הבעייה. התקנתי מחדש את התוכנה למחשב והבעייה בעינה עומדת: בחלון של ה selective sync מופיעה מתחת למחיצת דרופבוקס, ההודעה loading your files שמיד נעלמת ואחריה מופיעה שורה חיוורת: unable to connect.
במילים פשוטות, אין לי אפשרות לסנכרן מחיצות מסויימות עם המחשב שלי, פעולה שיכולתי לעשות לפני כן…
אם הייתה לי האפשרות להראות לך תמונת מסך הייתי שולח אליך.
אנא עזרי.
תודה, אריק
שלום מוריה.
הבעייה נפתרה! הגדרתי שרת PROXY באופן ידני במקום אוטומטי.
אין לי מושג מדוע השתנה.
תודה בכל אופן.
אריק
היי אריק, קצת מפתיע שהיית צריך לגעת בכלל בהגדרות ה- PROXY אבל לפחות זה עובד עכשיו 🙂